וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הגיעו להפגנת תמיכה מול ביתו של עמי אשד

16.7.2023 / 20:36

אשד יצא למפגינים ואמר: "אני נרגש לראות את כל האנשים פה. זה לא מובן מאליו, מרגש שכל כך הרבה באים לתמוך בקצין משטרה". הוא הזהיר מפני מלחמת אחים וביקש: "תזכרו שלמשטרת ישראל יש 33 אלף שוטרים שכל יום יוצאים לעבודה בשביל לשמור עליכם"

עמי אשד יצא למפגינים שהגיעו לתמוך בו מחוץ לביתו בכפר סבא/קרין נהון

עשרות מפגינים הגיעו היום (ראשון) להפגין מול ביתו של מפקד מחוז תל אביב לשעבר עמי אשד.

אשד יצא אל המפגינים ואמר: "אני מאוד נרגש לראות את כל האנשים פה באים לתמוך בי. זה לא מובן מאליו בעיניי. לאורך השנים שמרתי די הרבה על האנונימיות שלי. לא התערבבתי, לא בתקשורת ולא בפוליטיקה. מרגש שכל כך הרבה אנשים באים לתמוך בקצין משטרה".

הוא הוסיף: "כל מה שרציתי לעשות הם כמה דברים מאוד פשוטים: למלא את החובה המוסרית שלי כלפי אזרחי מדינת ישראל שאותה אני ממלא כבר קרוב ל-40 שנה בתפקידי ביטחון כאלה ואחרים, לשמור עליכם מכל משמר לא משנה מי אתם ומה הדעות שלכם, שלא תהיה מלחמת אחים. כי אנחנו באמת בשיח המאוד מתלהם שקורה בתקופה האחרונה לצערי הרב הולכים למקום הזה. כל מה שאני מבקש מכם הם שני דברים פשוטים: תזכרו שכולנו שייכים לעם ישראל ואסור לעולם שנפנה זרוע או אפילו יד מאיימת איש לרעהו, והדבר השני, שלא פחות חשוב - תזכרו שלמשטרת ישראל יש 33 אלף שוטרים שכל יום יוצאים לעבודה בשביל לשמור עליכם. כדי שתהיה לכם זכות להפגין, זכות לחיים מאושרים, כדי שלא תיפגעו. והם עושים את זה גם במחיר פגיעה בהם. אם.

אשד סיים את דבריו באמירה: "אתם רוצים באמת לחבק אותי - תחבקו את שוטרי משטרת ישראל, להם מגיע יותר. אני באמת נרגש ולכן אני רוצה להודות לכם שוב, אתם עם נפלא, תמשיכו להיות כאלה ותזכרו את מה שביקשתי. זה הכי חשוב בעיניי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully