וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח ניסיון רצח שבו נפצע ילד בן 5 באום אל-פחם

16.7.2023 / 15:53

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד שלושה תושבי ואדי ערה, שמלבד הילד גם פצעו אדם נוסף באורח בינוני-קשה. הם הואשמו בניסיון רצח, עבירות נשק והצתה

בווידאו: ההכנות לניסיון הרצח באום אל פאחם בו נפצע ילד כבן 5 ואדם נוסף/אתר רשמי

המשטרה במחוז חוף פענחה את ניסיון הרצח מסוף חודש מאי האחרון באום אל-פחם שבו נפצע ילד כבן 5 ואדם נוסף באורח בינוני -קשה ב-26 במאי השנה. היום הוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום כנגד שלושה תושבי ואדי ערה בגין ניסיון רצח, עבירות בנשק, הצתה ועוד.

על פי החקירה, שלושת החשודים הגיעו לבית כשהם חמושים בנשק, שניים מהם נכנסו אל הבית, פתחו באש ונמלטו בחזרה אל הרכב. אחד מהם ירה את יתרת המחסנית לעבר הילד בן ה 5 אשר יצא לעברם מהבית. אחר כך הם העלו את הרכב באש.

זירת הרצח באום אל-פחם, 30 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח במאי באום אל פחם/דוברות משטרת ישראל

הרקע למעשה הוא סכסוך מתמשך בין משפחות. לבקשת המשטרה האריך בית משפט השלום בחיפה את מעצרם של השלושה והיום הגישה פרקליטות מחוז חוף לבית משפט המחוזי בחיפה כתב אישום בעבירות של ניסיון רצח, הצתה, עבירות בנשק, חבלה חמורה ועוד. שניים מהחשודים קשורים גם לרצח של מוחמד ג'בארין בתחילת יוני.

סגן ראש צוות החקירה בימ"ר חוף פקד אפי פרידמן אמר כי: "כל פענוח של מקרה שיכל לגבות את חייו של אדם, לא כל שכן של ילד כבן 5, הוא חשוב ומשמעותי בוודאי בתקופה כזו של פשיעה גואה בחברה הערבית. אירוע הירי לעבר הבית בו נפגע ילד בלתי מעורב כבן 5 הוא חמור ביותר. על כן פעלנו במהירות תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להתחקות אחר החשודים במעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully