וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח ה-122: צעיר בן 25 נורה למוות בטירה

13.7.2023 / 10:58

מותו של הצעיר נקבע על ידי צוות מד"א בזירה. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום סורקים אחר היורה, הרקע לאירוע טרם ידוע

בוידאו:זירת רצח עבד אל קאדר האני עוואיסי,נצרת, 12 ביולי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

גבר בן 25 נורה היום (חמישי) למוות בטירה. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר היורה ובחקירת נסיבות האירוע.

סעיד מטר, חובש מד"א, סיפר כי כשהגיע למקום "הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת רצח, אילוסטרציה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפי "יוזמות אברהם", בן ה-25 הוא הקורבן ה-122 בחברה הערבית ב-2023 מנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, 69 מהם היו בני פחות מ-30. בתקופה המקבילה אשתקד היו 56 קורבנות.

אתמול האלימות בחברה הערבית גבתה ארבעה קורבנות, בארבעה אירועים שונים ובלתי קשורים.בשעות הערב בבית החולים רמב"ם שבחיפה נקבע מותו של פצוע ירי, אמיר וני, תושב שפרעם בשנות ה-30 לחייו. מבית החולים נמסר כי הוא התקבל במצב קשה תוך פעולות החייאה, ובהמשך נקבע מותו. על פי החשד הרקע לרצח הוא סכסוך עבריינים.

מוקדם יותר הערב המשטרה פתחה בחקירת אירוע רצח בעארה, בו נורה למוות תושב המקום יוסף אבו הלאלה בן ה-54 שהיה מוכר למשטרה. אחר הצהריים נורה למוות בנצרת עבד אל קאדר עואיסי, תושב העיר בן 22. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע סכסוך בין עבריינים. הבוקר, בכפר קרע נרצח ביריות עלאא כנאענה, תושב המקום בשנות ה-30 לחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully