וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילצ'ן: הדס קליין פועלת ביושר - האיומים עליה פסולים

12.7.2023 / 9:28

איש העסקים ארנון מילצ'ן, יצא היום (רביעי) להגנתם של צוות עובדיו, ובראשם עוזרתו האישית הדס קליין, שסבלה מאיומים ותקיפות אישיות עקב עדותה בתיקי האלפים המתנהלים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בעקבות המתקפות החוזרות ונשנות על הצוות העובד לצידי, אני מבקש להבהיר שהצוות עשה ועושה את עבודתו במסירות, נאמנות ויושר ראוי להערכה. אני מצר על האיומים מצד גורמים קיצוניים, ומברך על הצעדים המשפטיים שננקטו כנגד מי שאיימו עליהם", טען.

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
מילצ'ן: קליין פועלת בנאמנות וביושר/פלאש 90, יונתן זינדל

איש העסקים ארנון מילצ'ן, יצא היום (רביעי) להגנתם של צוות עובדיו, ובראשם עוזרתו האישית הדס קליין, שסבלה מאיומים ותקיפות אישיות עקב עדותה בתיק 1000 המתנהלים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "בעקבות המתקפות החוזרות ונשנות על הצוות העובד לצידי, אני מבקש להבהיר שהצוות עשה ועושה את עבודתו במסירות, נאמנות ויושר ראוי להערכה. אני מצר על האיומים מצד גורמים קיצוניים, ומברך על הצעדים המשפטיים שננקטו כנגד מי שאיימו עליהם", טען.

קליין, המשמשת כעדת המפתח בתיק 1000 נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התלוננה בשבוע שעבר במשטרה על איומים כלפיה וכלפי בני משפחתה. התלונה הוגשה בעקבות פוסט אנונימי ברשת חברתית שכלל מסרים מאיימים נגדה ובו נכתב שהיא "גנבה כספים לכיס שלה ונסתה להאשים את ראש הממשלה".

כותב הפוסט אמר כי זה "יעלה לה בדם ולמשפחה שלה, הם לא יהיו חסינים, אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל".

קליין הגישה תלונה ביחידה להב 433 של המשטרה. זו אינה הפעם הראשונה שבה היא מתלוננת על איומים טהטרדה כלפיה. קליין אמורה לחזור ביום שני לבית המשפט ולחדש את עדותה, לאחר שהסתיימה עדותו של ארנון מילצ'ן. עוד לפני חידוש העדות פנתה קליין לפרקליט המדינה עמית אייסמן, בטענה שעורכי דינו של נתניהו מאיימים עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully