וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יעלה לך בדם": הדס קליין התלוננה על איומים נגדה ונגד משפחתה

8.7.2023 / 20:47

העדה המרכזית בתיק 1000 נגד ראש הממשלה נתניהו התלוננה על איומים אנונימיים חמורים ברשתות החברתיות שבהם נאמר כי היא ומשפחתה "לא יהיו חסינים, אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל". קליין אמורה לחדש את עדותה בבית המשפט ביום שני

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/צילום: רוני כנפו

הדס קליין, עוזרתו האישית של ארנון מילצ'ן המשמשת כעדת המפתח בתיק 1000 נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התלוננה אתמול (שישי) במשטרה על איומים כלפיה וכלפי בני משפחתה. התלונה הוגשה בעקבות פוסט אנונימי ברשת חברתית שכלל מסרים מאיימים נגדה ובו נכתב שהיא "גנבה כספים לכיס שלה ונסתה להאשים את ראש הממשלה".

כותב הפוסט אמר כי זה "יעלה לה בדם ולמשפחה שלה, הם לא יהיו חסינים, אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל".

קליין הגישה תלונה ביחידה להב 433 של המשטרה. זו אינה הפעם הראשונה שבה היא מתלוננת על איומים טהטרדה כלפיה. קליין אמורה לחזור ביום שני לבית המשפט ולחדש את עדותה, לאחר שהסתיימה עדותו של ארנון מילצ'ן. עוד לפני חידוש העדות פנתה קליין לפרקליט המדינה עמית אייסמן, בטענה שעורכי דינו של נתניהו מאיימים עליה.

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הדס קליין בבית המשפט המחוזי בירושלים/פלאש 90, יונתן זינדל

לפני יותר מחודש כתבה קליין לפרקליט המדינה עמית איסמן מכתב שבו העלתה טענות קשות כלפי סנגורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עמית חדד, שטען השבוע כי היא "מרעילה" את מילצ'ן. זאת, שלושה שבועות לפני פתיחת עדותו של המיליארדר.

קליין טענה במכתב, שעליו חתום עו"ד אליעד שרגא, כי חדד אמר בבית המשפט כי "אנחנו חושבים שהפרקליטות מנהלת את הקשר שלה עם מילצ'ן באמצעות קליין. היא עוקבת אחרי המשפט ומרעילה את מילצ'ן. הוא לא מגיע לישראל, לפי הפרסום בתקשורת, לא בגלל בעיות רפואיות אלא בגלל שמפחידים אותו - וזו קליין".

בתגובה, כתבה קליין כי "זהו תקדים מסוכן ובלתי ראוי, המחייב נקיטת עמדה מפורשת מצד צוות התביעה". "דבריו של עו"ד חדד זכו, לתפוצה נרחבת ברשת. מובן לכול כי בהיעדר עמדה תקיפה וחד משמעית של רשויות התביעה נגד פעולות מסוג זה, קליין, שאינה אלא אדם פרטי, תמשיך לסבול מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם, כמו גם כל גורם אחר הצפוי למסור עדותו במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ובכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully