וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח נוסף בחברה הערבית: בן 30 נורה למוות בכפר קרע

12.7.2023 / 7:28

לפנות בוקר נורה למוות גבר בשנות ה-30 לחייו בכפר קרע. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הרצח מתרחש שעות לאחר שרופא שיניים מג'ת נורה למוות בבית בג'ת. 118 אזרחים ערבים נהרגו מתחילת השנה באירועי אלימות

נקמת דם בחף מפשע: תיעוד רצח מוחמד ג'אברין בוואדי ערה/מצלמות אבטחה

גבר כבן 30 נורה הלילה (רביעי) למוות בכפר קרע. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מדובר בנרצח ה-118 מתחילת השנה לפי מעקב עמותת יוזמות אברהם והרצח מתרחש שעות בודדות לאחר שרופא שיניים בן 40 מג'ת נורה למוות בבית.

פרדמיק מד"א מוניב פאעור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו". בתקופה המקבילה אשתקד היו 55 קורבנות לאלימות ופשיעה בחברה הערבית.

עלאא כנעאנה, הנרצח בכפר קרע, הנרצח ה-118 בחברה הערבית בשנת 2023. ללא, אתר רשמי
עלאא כנעאנה, הנרצח בכפר קרע, הנרצח ה-118 בחברה הערבית בשנת 2023/אתר רשמי, ללא

אמש, נרצח רופא שיניים בג'ת, ראמז אבו עסבה. הוא היה מוכר למשטרה מתחום הלבנת הון. הוא נרצח בעת שילדיו היו בבית. אשתו לא הייתה במקום בזמן האירוע.

במוצאי שבת נורה למוות גבר בן 23 בנצרת. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו במקום. פראמדיק מד"א מוחמד טאהא סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו". מהמשטרה נמסר כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים, וכי היא החלה בסריקות לאיתור החשודים במעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully