וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח ה-117 מתחילת השנה: רופא שיניים בן 40 נורה למוות בג'ת

11.7.2023 / 18:19

צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת הפשע בג'ת מצא אותו ללא סימני חיים: "ראינו בחצר בית גבר כבן 40 מחוסר הכרה וללא דופק. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". במוצאי שבת נרצח צעיר בן 23 בנצרת. בתקופה המקבילה אשתקד היו בחברה הערבית 55 נרצחים

נקמת דם בחף מפשע: תיעוד רצח מוחמד ג'אברין בוואדי ערה/מצלמות אבטחה

ראמז אבו עסבה, רופא שיניים כבן 40, נרצח היום (שלישי) ביישוב ג'ת בגליל המערבי. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פראמדיקית מד"א נאוה אנהנג סיפרה: "ראינו בחצר בית גבר כבן 40 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק כשהוא עם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

המשטרה הודיעה כי היא פתחה בחקירת המקרה. שוטרי מרחב מנשה פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה ואנשי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה. אבו עסבה היה מוכר למשטרה מתחום הלבנת ההון. אשתו לא הייתה בבית בזמן האירוע, אך ילדיו כן וככל הנראה חזו ברצח.

מארגון יוזמות אברהם נמסר כי הנרצח הוא הקורבן ה-117 במספר מתחילת שנת 2023 בחברה הערבית בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 55 קורבנות. 105 מהנרצחים נורו למוות.

ד״ר ראמז אבו עסבה, הנרצח ה-117 בחברה הערבית בשנת 2023. יח"צ, מערכת וואלה!
הנרצח ראמז אבו עסבה/מערכת וואלה!, יח"צ

במוצאי שבת נורה למוות גבר בן 23 בנצרת. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו במקום. פראמדיק מד"א מוחמד טאהא סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו". מהמשטרה נמסר כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים, וכי היא החלה בסריקות לאיתור החשודים במעשה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ג'ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully