וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-5 שנות מאסר לצעיר שהחזיק 4 אקדחים בביתו ונמלט בעת חיפוש משטרתי

10.7.2023 / 16:51

בווידאו:חיפוש בגן ילדים הוביל לתפיסת נשק מסוג קרלו ואקדח עם תחמושת, ערוער/דוברות משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) 58 חודשי מאסר, מאסר על תנאי וקנס בסך 20,000 שקלים על הישאם הואשלה, בן 24, שהורשע בהחזקת כלי נשק והפרעה לשוטר. הואשלה הורשע, על פי הודאתו, בהחזקה של ארבעה אקדחים, כשאחד מהם טעון ומוכן לירי, וכן בניסיון להסתירם, בעת חיפוש שביצעה המשטרה בביתו.

מכתב האישום עולה כי באוקטובר 2022, הגיעו שוטרים לבצע חיפוש בביתו. במהלך החיפוש, הואשלה לקח תיק גב שבו היו כלי הנשק ונמלט מהמקום, שוטר שהבחין בו החל במרדף אחריו. במהלך המרדף, כך מציין כתב האישום, הואשלה השליך את התיק והמשיך בבריחה עד שנעצר על ידי השוטרים.

בגזר הדין ציין השופט אלון גביזון כי "החזקת נשק שלא כדין מהווה סכנה שמא ייעשה בו שימוש מכוון לפגיעה בגוף או ברכוש. עבירות בנשק ובכלל זה עבירה של ההחזקה, הופכת את הציבור כולו לקורבן פוטנציאלי, ומכרסמות בתחושת הביטחון האישי".

עוד הוסיף השופט כי "בתי המשפט הדגישו את הצורך בהחמרת הענישה בעבירות הנשק השונות המסכנות את הציבור, פוגעות בשלוותו וקוטלות חיים. בית המשפט חי בתוך עמו, כואב את כאבו של הציבור ומצווה על החמרת הענישה. מיגור התופעה שהוכרה בשנים האחרונות כמכת מדינה הינו אינטרס ציבורי חשוב והטלת עונשים חמורים ומתריעים על עברייני נשק היא עיקר תרומתם של בתי המשפט למיגור התופעה".

  • עוד באותו נושא:
  • החזקת נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully