וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי רקטה אותרו בגלבוע; הערכת גורמי ביטחון: שוגרה משטח פלסטיני לפני כמה שבועות

השרידים אותרו על ידי איש ביטחון של היישוב רם און. חבלני כוחות הביטחון בדקו את הממצאים ומצאו כי מדובר ברקטה מאולתרת, ללא שרידים של חומר נפץ. להערכת גורמי צבא, הרקטה שוגרה לפני כמה שבועות, מטווח הגדול ממאה מטרים

רקטה שוגרה מאזור העיר ג'נין והתפוצצה בשטח פלסטיני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שרידים של רקטה מאולתרת אותרו היום (ראשון) על ידי איש ביטחון ביישוב רם און שבגלבוע. חבלני כוחות הביטחון בדקו את הממצאים, ונמצא כי מדובר ברקטה מאולתרת ישנה. לא אותר בשרידים חומר נפץ.
להערכת של גורמי צבא, הרקטה שוגרה משטח פלסטיני לפני כמה שבועות, מטווח הגדול ממאה מטרים.

מהמועצה האזורית גלבוע נשלח עדכון לתושבים, בו נכתב כי "צה"ל מקיים תחקיר של האירוע כדי לוודא מועד שיגור" וכי אין הנחיות מיוחדות לתושבים. עובד נור, ראש מועצה אזורית הגלבוע, אמר כי "ההסלמה המתגלגלת שאנחנו חווים בגלבוע, היא דבר מטריד שהתרענו עליו כבר תקופה ארוכה. אנחנו מגבים את כוחות הביטחון, יודעים וסומכים עליהם, שיהיו מחוייבים לשמור על השקט בגלבוע".

רקטה אותה בישוב רם און שבגלבוע 09 ביולי 2023. ללא, אתר רשמי
רקטה ששוגרה מאזור ג'נין לפני כשבועיים/אתר רשמי, ללא

לפני כשבועיים, שוגרו שתי רקטות מאזור ג'נין לעבר שטח ישראל, אך הן נפלו בשטחי הרשות הפלסטינית. כוחות הביטחון תחקרו את האירוע ומסרו כי לא הייתה סכנה ליישובים באזור. לדברי גורמי ביטחון, "גורמי הטרור במרחב ג'נין מנסים כבר תקופה ארוכה לייצר רקטות ולשגרן לעבר ישראל. מי שמתאמץ ומנסה פעם אחרי פעם בסוף מצליח".

האירוע התרחש בשעות הצהריים. רקטה אחת נפלה כחמישה מטרים ממקום השיגור, השנייה נפלה לאחר כ-80 מטרים, שתיהן בשטח פלסטיני. "לפי תחקיר ראשוני הרקטות שוגרו מאזור המטעים של סילאת אל חרתיה", מסר גורם ביטחוני. גורם אחר מהחטיבה המרחבית מנשה מסר כי העמדה והמשגר ממנו שוגרו אותרה על ידי צה"ל בסיוע גורמי מודיעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully