וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בירושלים: המחבלת נוטרלה, אין נפגעים

לפי החשד, המחבלת ניסתה לדקור מאבטח סמוך לרכבת הקלה ברחוב חיים בר לב בירושלים. המחבלת נורתה ברגלה ונמצאת בהכרה, לא היו נפגעים נוספים. מפכ"ל המשטרה הגיע לזירת האירוע

חשד לניסיון פיגוע בירושלים: פלסטינית ניסתה לדקור מאבטח - ונורתה/מערכת וואלה!

מחבלת ניסתה היום (ראשון) לדקור מאבטח בתחנת הרכבת הקלה ברחוב חיים בר לב בירושלים. המחבלת נורתה ברגלה, ונפצעה בינוני. ממד"א נמסר כי לא היו נפגעים נוספים. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, שהיה במטה הארצי של המשטרה הסמוך לזירה, הגיע לזירת ניסיון הפיגוע. כוחות משטרה רבים נוספים הוזעקו למקום וזירת המקרה נסגרה לצורך איסוף ממצאים.

לפי המאבטח, המחבלת עמדה בתחנת הרכבת הקלה ועוררה את חשדו של מאבטח במקום. לאחר כמה דקות היא שלפה סכין וניסתה לדקור אותו. המאבטח, יחד עם מאבטחים נוספים בתחנה, השתלטו על החשודה וניטרלו אותה.

המפכ"ל קובי שבתאי רץ לזירת הפיגוע בתחנת הרכבת הקלה בירושלים./מערכת וואלה!
מפכ״ל המשטרה בזירת ניסיון הפיגוע מול המטה הארצי בירושלים 09 ביולי 2023. משטרת ישראל, אתר רשמי
זירת ניסיון הפיגוע, היום/אתר רשמי, משטרת ישראל

בשבוע שעבר, שילה אמיר, לוחם צה"ל, נורה למוות בפיגוע ירי סמוך ליישוב קדומים שבשומרון. המחבל הגיע לכביש סמוך ליישוב, שם, לאחר שחשדו בו, עצרו כוחות הביטחון את הרכב לבדיקה. במהלך הבדיקה המחבל ירה מתוך הרכב באקדח לעבר שילה, שהיה בפעילות מבצעית באיזור. הכוחות הגיבו בירי, אך המחבל נמלט. כוחות צה"ל החלו במרדף אחריו, ולאחר חילופי אש הוא נוטרל.

צוות מד"א שהוזעק למקום, יחד עם כוחות רפואה של צה"ל, העניק לחייל טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, בסופן קבע את מותו. לאחר שנוטרל, כוחות רבים של צה"ל, ערכו סריקות נרחבות באזור מחשש להימצאותו של מחבל נוסף, אך לאחר כשעה הודיעו כי האירוע הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully