וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש פרה הונח בפתח ביתו של איש עסקים בתל אביב: "שמור על עצמך"

9.7.2023 / 15:16

שני גברים מאשקלון ובת ים נעצרו בחשד שאיימו אל איש עסקים ברקע עיסוקו בתחום המטבעות הדיגיטליים. סמוך לראש הכרות רוססו באדום כתובות נאצה שבהן נכתב "היזהר". המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד שני החשודים ומעצרם הוארך

בווידאו: הניחו ראש פרה בכניסה לבית: שני גברים יואשמו באיומים על איש עסקים/דוברות משטרת ישראל

ראש של פרה הונח בחודש שעבר בפתח דירה של איש עסקים בתל אביב, כשעל פי החשד, המטרה הייתה לאיים עליו. לצד הראש הכרות נכתבו כתובות נאצה בערבית בצבע אדום שתורגמו ל"היזהר, שמור על עצמך". המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי פענחה את המקרה ועצרה שני חשודים, תושב אשקלון בן 34 וגבר מבת ים בן 49.

איש העסקים הוא יזם שמוכר מתחום הקריפטו. לפני כשבועיים אלמונים פרצו לדירתו ואיימו עליו באקדח, תוך שאילצו אותו להעביר להם את הונו הדיגיטלי.

החקירה נפתחה ביום רביעי, 14 ביוני, עם קבלת התלונה במשטרה. החשודים נעצרו בשבוע שעבר, לאחר חקירה מורכבת שכללה שכללה אמצעים פורנזיים טכנולוגיים מתקדמים. ביום שישי האחרון הוגשה הצהרת תובע נגד השניים שחשודים בניסיון להטיל מורא על הקורבן על רקע עיסוקו בתחום המטבעות הדיגיטליים, ומעצרם הוארך.

הניחו ראש פרה בכניסה לבית: שני גברים יואשמו באיומים על איש עסקים
09.07.23. דוברות משטרת ישראל
ראש פרה בכניסה לדירה/דוברות משטרת ישראל

אתמול בבוקר נחטף גבר מרחוב תובל ברמת גן על ידי רעולי פנים. לפי החשד, הוא נחטף לאחר שהסתבך עם גורמים פליליים, ככל הנראה בעקבות חוב. לאחר דיווח למשטרה, הוקפצו כוחות רבים לחיפושים, שלבסוף איתרו את החטוף בדירה בכפר שלם. ארבעה בני אדם, שני גברים ושתי נשים, נעצרו על ידי משטרת בני ברק בחשד לחטיפתו. מהמשטרה נמסר כי הנסיבות לאירוע נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully