וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הסתבך בעקבות חובות - ונחטף מרמת גן לאור יום

8.7.2023 / 20:14

הגבר נחטף מרחוב תובל ברמת גן על ידי רעולי פנים, ככל הנראה לאחר שהסתבך בפלילים. כוחות משטרה רבים השתתפו בחיפושים, ולבסוף איתרו את החטוף בדירה בכפר שלם שבתל אביב. ארבעה בני אדם נעצרו בחשד למעשה

בוידאו: "מנסים להכניס לאוטו מישהו בכוח"/צילומים מתיק החקירה

גבר נחטף הבוקר (שבת), ברחוב תובל ברמת גן על ידי רעולי פנים. לפי החשד, הוא נחטף לאחר שהסתבך עם גורמים פליליים, ככל הנראה בעקבות חוב. לאחר דיווח למשטרה, הוקפצו כוחות רבים לחיפושים, שלבסוף איתרו את החטוף בדירה בכפר שלם. ארבעה בני אדם, שני גברים ושתי נשים, נעצרו על ידי משטרת בני ברק בחשד לחטיפתו. מהמשטרה נמסר כי הנסיבות לאירוע נבדקות.

רכב משטרה. Shutterstock, עיבוד תמונה
ניידת משטרה, אילוסטרציה/עיבוד תמונה, Shutterstock

לפני כחודש הוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שלושה תושבי אום אל פחם, שעל פי החשד הגיעו לחיפה בשם ארגון הפשיעה חרירי, בניסיון לחטוף עבריין מקומי המוכר למשטרה מסחר בסמים וביקש להתנתק מהארגון על מנת לחזור לדרך עצמאית. גורם במשטרה אמר לוואלה! כי ההערכה היא שבחירתו להתנתק הגיעה על רקע חשש להיות מטרה של יריבי הארגון, בשל הסכסוך בין ארגון בכרי לארגון חרירי. סכסוך שהסלים בשנתיים האחרונות וגבה עד כה למעלה מעשרים נרצחים, כולל בלתי מעורבים, גם בחיפה.

לפי כתב האישום הם נסעו ברכבו של אגבאריה שנהג. מעט לפני חצות הם איתרו את הגבר שהיה יעדם כשהוא רוכב על אופניים חשמליים ברחוב יד לבנים בעיר. הם נסעו אחריו עד שחלפו על פניו, ואז החלו בנסיעה אחורנית תוך שקראו לו לעצור. מכתב האישום עלה כי הוא פתח בבריחה, והם רדפו אחריו עד שהתנגשו בו, הוא הועף מהאופניים, נפל על הכביש והם דרסו את האופניים ושברו אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully