וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושך את החשוד מחוסר ההכרה מהרכב שעולה בלהבות: תיעוד מרדף שהפך לחילוץ

9.7.2023 / 9:38

בסרטון ממצלמת הגוף של השוטר ניתן לראות אותו רץ לעבר המכונית, שכבר התחילה להישרף אחרי שנתקעה בסלע בכיכר תנועה. השוטר מושך את החשוד, בן 20 מרמאללה, ברגלו ומוציא אותו מהרכב. צוותי רפואה הגיעו לזירה ופינו אותו במצב קשה לבית החולים וולפסון

בווידאו: השוטר חילץ גנב רכב ממכונית בוערת שניות שנשרפה כליל/דוברות משטרת ישראל

מרדף אחר חשוד בגניבת רכב בחולון בסוף השבוע, הפך לחילוץ דרמטי מהמכונית שעלתה באש אחרי שנתקעה בכיכר תנועה. בתיעוד המקרה שצולם ממצלמת הגוף של השוטר, ניתן לראות שהשוטר רץ לעבר הרכב שמתחיל לעלות באש. השוטר מושך ברגלו של הנהג החשוד, שמחוסר הכרה, וכשהשניים מתרחקים מהמכונית חלקה הקדמי עולה בלהבות.

האירוע החל עם קבלת דיווח על גניבת רכב בחולון, המשטרה פתחה בפעולות לאיתור המכונית, שאותרה במהירות ובוצעה חסימה בעזרת ניידת משטרה כדי לעצור אותה. הנהג החשוד ניגח את הניידת והמשיך בנסיעה פראית לכיוון ראשון לציון. הניידות דלקו אחרי החשוד ומצאו אותו אחרי שעשה תאונה עצמית שהתנגש בסלע בכיכר. החשוד, בן 20 מרמאללה, חולץ מהרכב ופונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון.

השוטר חילץ גנב רכב ממכונית בוערת שניות שנשרפה כליל
09.07.23. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מהזירה בראשון לציון/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר נהרג רוכב אופנוע במהלך מרדף משטרתי אחרי גנבי רכב בחולון. ההרוג הוא הרצל בוסתנאי, בן 72. בנו סיפר כי אביו היה דמות מוכרת בעיר מתחום הכדורגל, שבו עבד במכבי עוצמה חולון החדשה. "זה מורכב לכולנו, זה מאוד קשה", אמר לוואלה! בנו, נתי. "התחושה הראשונה הייתה כעס, לא הצלחתי לבכות ולא כלום. בזמן האירוע הייתי בדרך חזרה ממשחק כדורסל בירושלים עם כל הילדים באוטו ומתחילים להגיע כל מיני טלפונים ולא ידעתי שזה קרה, ואתה לא מבין. אבא שלי לא ענה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully