וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלא תזכה לראות אור יום": נעצר חשוד באיומים על עדת מפתח במשפט נתניהו

יוסף כהן, תושב חולון בן 38, חשוד כי פרסם מסרים מאיימים כלפי הדס קליין ומשפחתה, בהם בין היתר איחולי מוות. הוא חשוד בהסתה לאלימות ובאיומים, מעצרו הוארך בארבעה ימים. נציג המשטרה בדיון: "יש עשרות פרסומים לפגוע במפגינים, המדינה רותחת מימין ומשמאל"

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

המשטרה עצרה הלילה (ראשון) את יוסף כהן, תושב חולון בן 38, בחשד לאיומים על עדת המפתח בתיק 1000, הדס קליין. זאת, לאחר שקליין, שהייתה העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, התלוננה על פוסט אנונימי שנכתב עליה ברשתות החברתיות, שבו היא ומשפחתה אוימו. החשוד הודה כי הוא עומד מאחורי כתיבת הפוסט.

היום הוא הובא לדיון בבית משפט השלום ראשון לציון, שם הוארך מעצרו בארבעה ימים. הוא חשוד בביצוע עבירות של הסתה לאלימות, איומים, הטרדת עד והחזקת פרסום המסית לאלימות או לטרור. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי לצד האיומים כלפי קליין ומשפחתה, החשוד קרא "לפגוע ולהרוג מפגינים" בחודשים האחרונים ברשתות החברתיות.

"הדגשתי את מסוכנות החשוד, בפרט בעת הזו, שבה מתבצעות פעולות אלימות כלפי המפגינים, לרבות דריסה", הוסיף נציג המשטרה. "המדינה רותחת מימין ומשמאל, אנשים פוגעים אחד בשני ברחובות. יש עשרות פרסומים לפגוע במפגינים".

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הדס קליין/פלאש 90, יונתן זינדל

"הדס קליין שבעזרת השם לא תזכה לראות אור יום גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים את ראש הממשלה", כתב כהן. "זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה, הם לא יהיו חסינים, אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל". זו אינה הפעם הראשונה שבה היא מתלוננת על איומים על הטרדה כלפיה.

קליין אמורה לחזור ביום שני לבית המשפט ולחדש את עדותה, לאחר שהסתיימה עדותו של מילצ'ן. עוד לפני חידוש העדות פנתה קליין לפרקליט המדינה עמית איסמן, בטענה שעמית חדד, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מאיים עליה. במכתב ששלחה לאיסמן טענה קליין כי חדד כינה אותה "מרעילה".

קליין טענה במכתב, שעליו חתום עו"ד אליעד שרגא, כי חדד אמר בבית המשפט כי "אנחנו חושבים שהפרקליטות מנהלת את הקשר שלה עם מילצ'ן באמצעות קליין. היא עוקבת אחרי המשפט ומרעילה את מילצ'ן. הוא לא מגיע לישראל, לפי הפרסום בתקשורת, לא בגלל בעיות רפואיות אלא בגלל שמפחידים אותו - וזו קליין".

בתגובה, נכתב מטעמה של קליין כי "זהו תקדים מסוכן ובלתי ראוי, המחייב נקיטת עמדה מפורשת מצד צוות התביעה". "דבריו של חדד זכו, לתפוצה נרחבת ברשת. מובן לכול כי בהיעדר עמדה תקיפה וחד משמעית של רשויות התביעה נגד פעולות מסוג זה, קליין, שאינה אלא אדם פרטי, תמשיך לסבול מנחת זרועם של אלה העושים הישר בעיניהם, כמו גם כל גורם אחר הצפוי למסור עדותו במסגרת משפטו של ראש הממשלה, ובכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully