וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילה אמיר נהרג בפיגוע בקדומים: "חלם על קריירה צבאית"

6.7.2023 / 21:49

אמיר, לוחם סיירת גבעתי מהקיבוץ מירב שבגלבוע נהרג מירי מחבל סמוך ליישוב קדומים שבשומרון, לאחר שעצרו את רכבו לבדיקה. בקיבוץ סיפרו עליו: "היה ילד שמח מאוד, המסמר של המשפחה והחברים"

פצוע קשה בפיגוע ירי בקדומים/--

שילה יוסף אמיר, לוחם סיירת גבעתי, נהרג היום (חמישי) בפיגוע הירי סמוך ליישוב קדומים שבשומרון. שילה בן ה-22 נולד וגדל בקיבוץ מירב. במותו הותיר אחריו את הוריו, אורלי ודוד אמיר, שלושה אחים גדולים, רועי, אסתר ושחר, ואח צעיר, ישי. הלוויתו תיערך מחר ב-10:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

ניצן אבירן, דובר הקיבוץ וחבר קרוב של המשפחה סיפר עליו כי שילה היה אוהב אדם ובעלי חיים, כי היו לא הרבה מאוד חברים וכי היה אהוב מאוד. "הוא היה ילד מאוד שמח, המסמר של המשפחה ושל החברים", אמר.

"שילה היה 'מורעל' על השירות הצבאי. הוא אהב מאוד את הצבא. הוא כבר תכנן את המשך השירות שלו ורצה להיות בשירותי הביטחון. רק לפני שבועיים הוא יצר קשר עם גורם שיעזור לו להיכנס לאחת היחידות המתקדמות", סיפר אבירן.

עוד הוא אמר כי המשפחה שלו מאוד חששה לו בזמן שהיה בצבא. "הוא היה קשור מאוד למשפחה שלו. כל הזמן הוא שלח הודעות להורים שלו, וכל דבר שהוא עשה בשירות הוא סיפר להם", סיפר.

סמל-ראשון שילה יוסף אמיר ז"ל, בן 22 מהיישוב מירב, לוחם בסיירת גבעתי, נהרג היום (ה׳) במהלך פעילות מבצעית סמוך לקדומים מירי מחבל. דובר צה"ל, דובר צה"ל
שילה יוסף אמיר/דובר צה"ל, דובר צה"ל

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לשילה: "משתתף באבל הכבד על נפילתו של לוחם סיירת גבעתי, סמ"ר שילה יוסף אמיר ז"ל בהיתקלות עם מחבל בפיגוע היום אחר הצהרים בקדומים. מחזק את חבריו ולוחמים רבים הנמצאים כל העת על המשמר במשימות קשות ומורכבות. תנחומיי למשפחתו חבריו ואוהביו. יהי זכרו ברוך".

מתנועת הקיבוץ הדתי נמסר כי "תנועת הקיבוץ הדתי משתתפת באבלה האבד של משפחת אמיר, ההורים דוד ואורלי והאחים- רועי אסתר שחר וישי ובאבלם של כל קיבוץ מירב על נפילתו של בן הקיבוץ אמיר שילה הי"ד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פצוע אנוש בפיגוע ירי ליד קדומים 06 ביולי 2023. הלל מאיר, פלאש 90
זירת הפיגוע, היום/פלאש 90, הלל מאיר

בפיגוע שאירע מוקדם יותר היום נורה אמיר למוות מירי סמוך ליישוב קדומים שבשומרון. המחבל הגיע לכביש סמוך ליישוב, וירה מתוך הרכב באקדח לעבר החייל, שהיה בפעילות מבצעית ונקרא למקום לאחר דיווח על הרכב החשוד. לאחר שסייר הביטחון היישובי ביקש ממנו לעצור לבדיקה - הוא פתח בירי ופגע בשילה. הכוחות הגיבו בירי, אך המחבל נמלט. כוחות הביטחון החלו במרדף אחריו, ולאחר חילופי אש הוא נוטרל.

צוות מד"א שהוזעק למקום, יחד עם כוחות רפואה של צה"ל, העניק לשילה טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה, בסופן קבע את מותו. לאחר שנוטרל, כוחות רבים של צה"ל, ערכו סריקות נרחבות באזור מחשש להימצאותו של מחבל נוסף, אך לאחר כשעה הודיעו בצה"ל כי האירוע הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully