וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים פספסו את הטיסה מטורקיה - וקפצו משרוול המטוס

4.7.2023 / 20:24

אב ושני בניו נעצרו בשדה התעופה באיסטנבול לאחר שפרצו את השרוול. במשרד החוץ מכירים את האירוע. לפי ההערכה, הם יגורשו ארצה בתום חקירתם. הישראלים החשודים בהטרדת דיילת העוברו מהכלא הסמוך לסוריה למתקן בבירת טורקיה

תיעוד טורקי של חבריי החולייה האיראנית עוקבים אחרי תיירים ישראלים, כפי שנקלטו במצלמות אבטחה. 3 באוגוסט 2022/רשתות חברתיות

גבר ישראלי ושני בניו נעצרו היום (שלישי) בנמל התעופה באיסטנבול שבטורקיה לאחר שפרצו את שרוול המטוס. זאת, מפני שפספסו את הטיסה שלהם לישראל. במשרד החוץ מכירים את האירוע. הקונסולית באיסטנבול מטפלת במקרה ומסייעת להם מול הרשויות. ההערכה בישראל כי בתוך זמן קצר, בתום חקירה, יגורשו מהמדינה ויועלו על מטוס ארצה.

בתיעוד במקרה ניתן לראות את אחד מהם כשהוא פורץ את השרוול, נאחז בתחתית בידיו וקופץ למסלול ההמראה. ייתכן שניסו לעכב את המראת המטוס כדי לעלות עליו. עוד נראים בסרטון אנשי אבטחה רבים רצים אל הישראלי ועוצרים אותו.

בד בבד, הישראלים שנעצרו בטורקיה בחשד להטרדת דיילת מועברים מהכלא הסמוך לגבול סוריה למתקן כליאה בסביבת איסטנבול והם צפויים להשתחרר מחר. כמה מהם שוחררו כבר מוקדם יותר והגיעו לישראל.

הם נעצרו לאחר שדיילת חברת "פגסוס", שהמריאו מנתב"ג במטוס שלה, התלוננה כי הטרידו אותה מינית. שני צעירים שנעצרו משדרות ושבעה נוספים מרהט והפזורה הבדואית, ביניהם סטודנט לרפואה. הם הכירו במטוס וטוענים כי מדובר בהתנכלות מצד הדיילת. "מהעלייה למטוס חשנו שהיא לא אוהבת ישראלים", סיפר אלי, אחד מהישראלים החשודים שנעצר, ושוחרר מאוחר יותר.

"בסך הכול, בן דוד שלי צילם אותה נותנת את הנחיות הבטיחות טרם ההמראה. היא ניגשה אליו והוא מחק את הסרטון מהטלפון", הוסיף. "כשהגענו לאיסטנבול עשו לנו 'כיפה אדומה', לא נתנו לאף אחד לרדת. שוטרים עלו למטוס, שמעו ממנה את הטענות שלה, ונוסעת טורקית כביכול אימתה עבורה את הדברים שלה. עצרו אותנו ולקחו אותנו לחקירה בתחנה בשדה התעופה. אחרי חמש שעות שיחררו שישה מאיתנו אבל את הבן דוד שלי ועוד שניים מהבדואים, הותירו במעצר, ולפי מה ששמענו העבירו אותם לכלא מרוחק קרוב לגבול סוריה, מה שמדאיג אותנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully