וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות סוכנת סמויה: 4 תושבי המרכז יואשמו בניהול רשת לסחר בנשים

4.7.2023 / 18:01

על פי החשד, החשודים נהגו להביא נשים מחו"ל וסרסרו בהן. המשטרה גייסה סוכנת זרה מבלארוס, שיצרה עמם קשר וסיכמה להתחיל לעבוד עבורם. כמה ימים לאחר נחיתתה בארץ היא נעצרה. מחר יוגש נגד הארבעה כתב אישום

בזכות סוכנת סמויה: 4 תושבי המרכז יואשמו בניהול רשת לסחר בנשים/מערכת וואלה!

המשטרה חשפה היום (שלישי) כי ארבעה תושבי מרכז הארץ נעצרו לאחרונה בחשד לניהול ומעורבות ברשת לסחר בנשים. על פי החשד, הארבעה פעלו כדי להביא נשים מחו"ל ולסרסר בהן בישראל בתמורה לרווח כספי.

בניסיון לתפוס אותם, המשטרה גייסה סוכנת זרה מבלארוס. היא יצרה קשר עם מפעילי הקשת, וסיכמה איתם שתבוא לישראל כדי לעסוק בזנות, עבור עשרות אלפי שקלים בחודש. לפני כשלושה שבועות היא נחתה בארץ ולאחר כמה ימים החשודים נעצרו.

בזכות סוכנת סמויה: 4 תושבי המרכז יואשמו בניהול רשת לסחר בנשים 04 ביולי 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
חשודים בסחר בנשים. דירת החשודים והכספים שנמצאו בה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במסגרת החקירה, שנוהלה בימ"ר נגב ובשיתוף יחידת יהלום של רשות המיסים, נתפסו מיליוני שקלים ושני רכבי מרצדס. הארבעה החשודים בסחר בבני אדם, הבאת אדם לעיסוק בזנות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות, הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות. אתמול הוגשה נגדם הצהרת תובע, ומחר יוגש נגדם כתב אישום.

מהמטה למאבק בסחר בנשים ובזנות נמסר: "אנו מברכות על פעילות משטרת ישראל בחשיפת רשתות סחר בבני אדם. שיתופי פעולה בינלאומיים חיוניים להתמודדות עם התופעה האכזרית הזו ויש להרחיבם ולהעלותם לראש סדר העדיפויות הציבורי. מדינת ישראל לא משקיעה מאמצים מספקים למאבק בתופעה הקשה הזו. לצד הגברת האכיפה כנגד רשתות הסחר, על המדינה להגביר את מאמציה באיתור אקטיבי של קורבנות סחר ופעולות מניעה המצמצמים את הסיכון של אוכלוסיות פגיעות. בנוסף, אנו קוראת לאכיפה משמעותית יותר גם בזירה של הרשת, שהיא פעמים רבות החולייה הראשונה בה סוחרים מתחילים את שרשרת הניצול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully