וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד גבר מאשקלון שניסה לחטוף ולאנוס בת 14

3.7.2023 / 20:21

ניידת משטרה 11 ביולי 2022. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עוז עזרא עכא (35) מאשקלון, זאת לאחר שניסה לבצע עבירות מין בקטינה שחטף מצומת ראם.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אלכס דרנבוים עולה כי המתלוננת, בת 14, עבדה במכירת אוכל בדוכן בצומת ראם. עכא עצר את רכבו בסמוך לדוכן וביקש לארוז לו אוכל. הוא ביקש מהקטינה כי תסייע לו לשים את מנות האוכל ברכבו, כיוון שיש לו תינוק ברכב.

בשל התנהגותו המחשידה של עכא חששה הקטינה כי הוא יפגע בה ושלחה הודעה לחברותיה, ואף ניסתה להתקשר לאחת מהן. בעוד עכא מערסל בידו חתיכת בד, כאילו הוא מערסל תינוק, התקרבה הקטינה לרכבו והשליכה את מנות האוכל פנימה. אז צלצל הטלפון של הקטינה והיא ענתה והחלה לצרוח.

בתגובה עכא משך אותה בכוח לתוך המושב האחורי ברכב וסגר את הדלת מאחוריו. עכא תקף את הקטינה והכה אותה בזמן שהיא המשיכה להיאבק בו. הוא אף ניסה לבצע בה עבירת מין. אנשים שהיו במקום והחברה ששמעה את המתלוננת צועקת בטלפון התקשרו להזעיק את המשטרה. כעבור מספר דקות הגיע מעסיקה של הקטינה יחד עם בניו למקום והם חילצו אותה. אנשים שהיו באזור ניסו למנוע מהחשוד להימלט אך הוא טען כי יש לו נשק ואם מישהו יתקרב הוא ישלוף את האקדח.

לעכא יוחסו עבירות של ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות; חטיפה ואיומים. כנגד הנאשם הוגש במקביל גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully