וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 16 דקר ופצע קל תושב בני ברק: "בגלל המבצע בג'נין"

הנער, תושב ג'נין, נעצר על ידי כוחות הביטחון כשהוא ממרר בבכי. המפכ"ל שבתאי קבע כי מדובר בפיגוע וכי הנער הודה כי דקר את הגבר בגלל פעילות צה"ל בג'נין. הצעיר בן ה-29 שנדקר פונה לבית החולים מעייני הישועה בעיר לקבלת טיפול

פלסטיני בן 16 תושב ג'נין דקר היום (שני) צעיר בבני ברק. הוא נעצר על ידי המשטרה כשהוא ממרר בבכי. הגבר נפצע קל ופונה לבית החולים מעייני הישועה בעיר. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי עדכן כי מדובר בדקירה על רקע לאומני וכי הנער, אותו כינה שבתאי "מחבל", הסביר כי ביצע את המעשה "בגלל המבצע של צה"ל בג'נין". לדברי שבתאי, הנער נמלט ונלכד תוך זמן קצר על ידי אופנוענים של המשטרה. בהמשך עצרה במשטרה גם את אביו ואחיו של הנער לחקירה.

בתוך כך, התקיפות בג'נין נמשכות, וחילופי אש כבדים מתנהלים במחנה הפליטים בין כוח צה"ל לחמושים פלסטינים שמתבצרים סמוך למסגד במחנה. על פי גורם ביטחוני, חלק מהחמושים נכנסו למסגד עצמו, והוא לא הופצץ, בשל הרגישות הדתית. מקור צבאי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי צה"ל דורש לפחות עוד 24 שעות נוספות על מנת להשלים את המבצע.

חשד לפיגוע דקירה בבני ברק. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנער לאחר שנעצר, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בין היעדים האחרונים שהותקפו, לוחמי מגלן בפעילות משותפת עם שב"כ איתרו מעבדת נפץ בה מאות מטענים בלב מחנה הפליטים. בנוסף אותרה מעבדת נפץ נוספת ובה עשרות מטענים מאולתרים. במהלך מעצרים בעיר, כוח של סיירת נח"ל נתקל במחבלים חמושים. במקום התפתחו חילופי אש ואחד המחבלים נוטרל.

בפעילות נהרגו עד כה עשרה מחבלים, נפצעו 30 פלסטינים ו-30 נוספים נעצרו. שני פלסטינים פונו על ידי מסוק צבאי לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהם במצב קשה.

כמו כן, עיריית ג'נין דיווחה כי צה"ל פוגע באופן מכוון באספקת המים, וקרא לתושבים לצמצם את צריכת המזון. באל ג'זירה נכתב כי הפלגים בעזה הבהירו לגורמים בינלאומיים כי המשך הפעולה בג'נין עשוי להוביל להסלמה נרחבת. גם איחוד האמירויות הערביות גינה בחריפות את ההתקפות של "כוחות הכיבוש הישראליים" בג'נין, וכתבה בהודעה כי היא קוראת לישראל שלא לנקוט בצעדים שיובילו להחרפת המצב בשטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully