וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באיום על נתניהו: "ברחתי ממרכז לבריאות הנפש"

2.7.2023 / 12:43

החשוד, ששמו ותמונתו נאסרו לפרסום, קשר את עצמו למכתב האיומים שאותר ביום שישי על קברו של יוני נתניהו וכוון נגד ראש הממשלה. נציג המשטרה שכח שהביא את המכתב וננזף ע"י השופטת. המשטרה ביקשה להאריך מעצרו בשבוע, אך הוא הוארך עד ליום שלישי ושליחתו לבדיקה פסיכיאטרית

בווידאו:עו"ד איתמר צור, מייצג את החשוד בהנחת מכתב איומים של קברו של יוני נתניהו מטעם הסניגוריה הציבורית/ארז הראל

החשוד בכתיבת מכתב האיומים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון כי הוא ברח מהמרכז לבריאות הנפש "שלוותה". שמו ותמונתו של החשוד נאסרו לפרסום. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בשבוע, אך בית המשפט האריך אותו עד ליום שלישי והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

עוד בדיון, השופטת ביקרה בחריפות את נציג המשטרה, שלא הביא עמו את הראיה המרכזית לדיון - תצלום של מכתב האיומים עצמו. אלא שהמכתב לבסוף נמצא על ידי השופטת ונציג המשטרה שכח שהביא עמו. נציג המשטרה ציין כי המשטרה לקחה את הטלפון של העצור, אך טרם נערך בו חיפוש.

"האיש בעל עבר פסיכיאטרי", טען סנגורו של החשוד, איתמר צור שמייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית. "רק זה עתה היה לו אשפוז ואני חושב שהוא מאובחן גם כמתמודד נפש. איך אתם לא מזמנים עורך דין וחוקרים אותו? איזה ערך יש לזה?". הסנגור הוסיף עוד בדיון: "מי שצריך לתת מענה לאיש הזה הוא מוסד שיש לבדוק אותו באופנים אחרים".

מכתב איומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו שהונח על הקבר של יוני נתניהו. 30 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מכתב האיומים נגד ראש הממשלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החשוד, צעיר בן 26 מכפר סבא, נעצר אמש בדרום הארץ לאחר שהמכתב אותר על קברו של יוני נתניהו בהר הרצל ביום שישי בצהריים. הוא נעצר על ידי שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 בתום חקירה משותפת עם שב"כ.

המכתב אותר על ידי עובדי אתר הר הרצל. בין היתר נכתב בו, "השעון מתקתק אחורה עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך הבן של ז*** (כלשון המכתב) חושב שהוא יגיע לגיל 74 - שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה.

עוד נכתב במכתב האיומים, "ביבי, אתה לא יותר טוב מאריק שרון. אריק שרון קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים. המשימות שלך הם: א. לכבוש את עזה, ב. להחזיר את הגופה של המדריך שלי הדר גולדין ואת יתר השבויים. השעון מתקתק אחורה. נשארו לך יותר משלושה חודשים וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully