וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב אחרי ילדות ותקף אותן בשירותים: תושב ירושלים נעצר בחשד לעבירות מין

2.7.2023 / 9:38

גבר בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד כי עקב אחרי בנות 6-4, נכנס אחריהן לשירותים ציבוריים בבירה ושם תקף אותן מינית. על פי החשד, הוא הכניס אותן לאחד מהתאים וביצע בהן עבירות מין

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו נעצר בסוף השבוע בחשד שביצע עבירות מין בכמה ילדות, בנות ארבע עד שש, בשירותים ציבוריים בגן שעשועים בעיר. על פי החשד, הילדות נכנסו לשירותים הציבוריים, והגבר שעקב אחריהן נכנס גם. שם, הוא הכניס אותן לאחד התאים וביצע בהן עבירות מין. בית המשפט האריך את מעצרו עד מחר לטובת המשך החקירה.

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
גבר באזיקים. ארכיון/דוברות משטרת ישראל

בשבוע שעבר גזר בית המשפט המחוזי בחיפה שמונה שנות מאסר בלבד על קשיש בן 75 בגין שורה של עבירות מין שביצע בשלוש מנכדותיו הקטינות, בהן אחת שהייתה בת שש. הרכב השופטים אבי לוי, ערן קוטון ועידית וינברגר קבע כי גם ישלם להן פיצויים בסך כולל של 180 אלף שקלים. מדובר בגזר דין מקל למי שבעברו כבר היה בכלא, לאחר שנגזרו עליו שמונה שנות מאסר בגין בעילת בת של חברים בת 12 בשירותי קרוואן באילת, במהלך חופשה בשנת 1996.

"הוא אב טוב לילדיו ודואג לפרנסם", טענה הסניגורית, עורכת הדין תמי אולמן שייצגה אותו. "צריך לאפשר לו להשתקם ולסיים את חייו מחוץ למתקן כליאה". הפסיכיאטרית שנתנה את חוות דעתה מטעם ההגנה כתבה כי עבריין המין "סובל מדחף מיני בלתי נשלט ומוכן לחזור לחיים נורמטיביים לאחר שחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully