וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע עבירות מין בשלוש נכדותיו הקטנות - וקיבל רק שמונה שנות מאסר

27.6.2023 / 11:27

בית המשפט המחוזי גזר עונש מקל על הקשיש, שכבר ריצה תקופת מאסר של שמונה שנים בעקבות עבירות מין בילדה בת 12. פסיכיאטרית שהובאה לתת את חוות דעתה מטעם ההגנה טענה כי הוא "סובל מדחף מיני בלתי נשלט". עורכת דינו: "לאפשר לו לסיים את חייו מחוץ למתקן כליאה"

פרשייה חמורה של ביצוע עבירות מין בקטינות, ע"י תושב מרכז הארץ, בזמן שהיו תחת השפעת סמים מסוכנים שסיפק לה/משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (שלישי) שמונה שנות מאסר על קשיש בן 75 בגין שורה של עבירות מין שביצע בשלוש מנכדותיו הקטינות, בהן אחת שהייתה בת שש. הרכב השופטים אבי לוי, ערן קוטון ועידית וינברגר קבע כי גם ישלם להן פיצויים בסך כולל של 180 אלף שקלים. מדובר בגזר דין מקל למי שבעברו כבר היה בכלא, לאחר שנגזרו עליו שמונה שנות מאסר בגין בעילת בת של חברים בת 12 בשירותי קרוואן באילת, במהלך חופשה בשנת 1996.

"הוא אב טוב לילדיו ודואג לפרנסם", טענה הסניגורית, עורכת הדין תמי אולמן שייצגה אותו. "צריך לאפשר לו להשתקם ולסיים את חייו מחוץ למתקן כליאה". הפסיכיאטרית שנתנה את חוות דעתה מטעם ההגנה כתבה כי עבריין המין "סובל מדחף מיני בלתי נשלט ומוכן לחזור לחיים נורמטיביים לאחר שחרורו".

המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות ברצח המנוחה ביאן עבאס בכפר כנ,א, 22 במאי 2023. דוברות משטרת ישראל
גבר באזיקים. ארכיון/דוברות משטרת ישראל

אתמול פורסם כי מדריך אומנויות לחימה מבאר שבע נעצר לפני כשבועיים בחשד לביצוע מעשה מגונה בכוח בנערה בת פחות מ-16 שאותה אימן. זאת, תוך שהוא עובר על האיסור שניתן לו להדרכת קטינים, לאחר שבעבר ריצה מאסר של ארבע שנים בגין עבירה דומה. החשוד נעצר מיד לאחר קבלת הדיווח, וביום חמישי נעתר בית משפט המחוזי בבאר שבע לבקשת המשטרה כי דיוני המעצר בעניינו של החשוד יתקיימו בדלתיים פתוחות במטרה לעודד מתלוננות נוספות שיגיעו להגיש תלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully