וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בקפריסין: ישראלית בת 6 נהרגה בתאונת אופנועי ים

1.7.2023 / 22:23

הילדה נפצעה בחוף הים בעיר לימסול כשאופנוע הים עליו רכבה יחד עם אביה, התנגש באופנוע ים אחר, עליו רכבו חברם וילדה אחרת. הילדה נמשתה מהמים, מותה נקבע בבית החולים הכללי בעיר. משרד החוץ נמצא בקשר עם המשפחה, נסיבות התאונה נתונות בחקירת הרשויות בקפריסין

טרגדיה בקפריסין: ישראלית בת 6 נהרגה בתאונה עם אופנוע ים. -, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, -

ילדה ישראלית בת 6 נהרגה הערב (שבת) בתאונת אופנוע ים בקפריסין. הילדה נפצעה בחוף הים בעיר לימסול כשאופנוע הים עליו רכבה יחד עם אביה, התנגש באופנוע ים אחר, עליו רכבו חברם וילדה בת 8, לפי דיווחים בתקשורת המקומית. משרד החוץ מסר כי קונסול ישראל בניקוסיה נמצא בקשר עם המשפחה, וכי "הנושא נתון כעת בחקירת הרשויות בקפריסין".

לפי המשטרה המקומית, הילדה נמשתה מהמים והובאה ליבשה, בזמן שמשפחתה הזעיקה עזרה. אמבולנס מיהר למקום והביא את הילדה הקטנה לבית החולים הכללי בלימסול, שם נקבע מותה כמה שעות לאחר מכן.

בשבוע שעבר שוטר ישראלי בן 49 שהיה בביקור ביוון נהרג בתאונת אופנוע. השוטר, רוני ידידי, היה חלק מקבוצה של 11 מטיילים שבילו יחד ביום ראשון בערב בעיירה טרמוס ויצאו לרכיבה בשעות הבוקר. הוא היה הרוכב הלפני-אחרון בטור, ונפצע אנושות כשאיבד שליטה על האופנוע שלו שסטה מהכביש והתדרדר לתוך ואדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully