וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרקטורון הידרדר לוואדי - המתנדב הגיע לעזור בחילוץ והוכש על ידי נחש

30.6.2023 / 20:56

המתנדב, בשנות ה-20, לחייו העניק סיוע רפואי לארבעה הנוסעים שנלכדו בוואדי סמוך לפארק אריאל שרון, הוכש על ידי נחש ופונה לבית החולים כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם. צעיר נוסף בן 25 שנסע בטרקטורון נפצע גם הוא קשה. 3 הנוסעים האחרים לא נזקקו לטיפול רפואי

מעריב

צעיר בשנות ה-20 לחייו הוכש היום (שישי) על ידי נחש לאחר שסייע בטיפול רפואי לנוסעי טרקטורון שהידרדר לוואדי סמוך לפארק אריאל שרון, מצבו קשה והוא מורדם ומונשם. צעיר אחר בן 25 שנסע בטרקטורון נפצע גם הוא קשה.

צוות מד"א העניק לשניים טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים תל השומר, שלושת הנוסעים האחרים לא נזקקו לטיפול רפואי. בחילוץ השתתפו צוותי כיבוי וכוחות מיחידת להבה המתמחה בחילוצים מורכבים. המתנדב, שהגיע לסייע לצוותי הרפואה בטיפול בפצועים, הוכש על ידי נחש וכעת הוא מורדם ומונשם.

חילוץ נוסעי טרקטורון שהדרדר לוואדי סמוך לפארק אריאל שרון, 30 ביוני 2023. דוברות כב"ה
חילוץ הנוסעים, היום/דוברות כב"ה

פראמדיקית מד"א מאיה שחף סיפרה כי הטרקטורון הידרדר לוואדי בעומק כעשרה מטרים."מכיוון שלא הייתה גישה עם הניידת טיפול נמרץ הגענו לפצוע באמצעות רכב 4×4 של כונן מד"א שהוזנק גם כן לאירוע עם כל הציוד הרפואי הנדרש שיש לנו בניידת. הפצוע שכב בסמוך לריינג'ר כשהוא סובל מחבלות בראש ובבטן כשבסמוך אליו 3 גברים נוספים שהיו איתו בזמן התאונה ולא נפצעו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל מתן משככי כאבים וקיבענו אותו לאלונקה על מנת לחלץ אותו", תיארה.

על הכשת הנחש סיפרה: "במהלך פעולות החילוץ גבר שהגיע למקום וסייע לנו אמר לי שהוא הרגיש שבעל חיים עקץ אותו ברגל וחש ברע. הוא התחיל לפתח סימני אלרגיה מסכנת חיים והבנתי שהוא ככל הנראה הוכש ע"י בעל חיים כלשהו. דיווחתי למוקד מד"א על מנת להזניק למקום צוות טיפול נמרץ נוסף והתחלתי בטיפול מציל חיים שכלל תרופות לייצוב מצבו, הרדמה והנשמה. כוחות הכיבוי שהגיעו למקום סייעו לנו לחלץ את הגבר שהוכש לאמבולנס שהמתין בסמוך ופינינו את 2 הגברים, הפצוע מהתאונה והגבר שהוכש לבית החולים כשמצבם קשה ויציב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חילוץ נוסעי טרקטורון שהדרדר לוואדי סמוך לפארק אריאל שרון, 30 ביוני 2023. דוברות כב"ה
חילוץ הנוסעים/דוברות כב"ה

לפני כשבועיים גבר בן 44 הוכש על ידי נחש במושב ברמת הגולן. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים פוריה שבטבריה כשמצבו קשה והוא סובל מתגובה אלרגית חריפה.

  • עוד באותו נושא:
  • נחשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully