וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה על אותו קיר: כתובת נאצה רוססה במרכז לקהילה הגאה

28.6.2023 / 11:48

כתובת "כהנא צדק" רוססה במהלך הלילה על קיר המרכז, הממוקם במתחם שרונה בתל אביב. לפי העירייה מדובר בפעם החמישית בה רוססו כתובות על קירותיו. "כמו מכה בבטן, כל פעם מחדש", סיפרה מנהלת המרכז. "המשך ישיר לאלימות - וקריאה לאלימות. בסוף יהיה כאן רצח"

כתובת "כהנא צדק" רוססה הלילה (רביעי) במרכז לקהילה הגאה במרכז שרונה בתל אביב. לפי העירייה, מדובר בפעם החמיישת תוך חודשים בה כתובת נאצה מרוססת במקום. זאת, בעוד שלפני חודשיים בלבד נצבע מחדש קיר במקום לאחר שכתובת דומה רוססה עליו, אותו הקיר - שרוסס והושחת שוב הלילה.

"זאת כמו מכה בבטן, כל פעם מחדש", סיפרה לוואלה! נועה גולני, מנהלת קשרי קהילה במרכז הגאה. "אנחנו בתל אביב, בשרונה, במקום הכי ליברלי, בסביבה מכילה ותומכת, ואז אני מגיעה בבוקר והכתובת על הקיר. האלימות כלפי הקהילה הגאה עולה כל יום, זה המשך ישיר לאלימות וקריאה לאלימות", הוסיפה.

בהמשך, התייחסה לממשלה וטענה כי היא "מאשימה אותה. כשיושב חבר כנסת שהמטרה היחידה שלו היא להסית נגד אנשים תורמים וטובים ולהגיד שהם גרועים מחיזבאללה וחמאס - הוא שם עליהם מטרה שיפגעו בהם. כבר חווינו גם מקרים בהם אנשים נכנסו לכאן פיזית ועשו בלאגן. כל פעם עולים מדרגה, עד שבסוף יהיה כאן רצח".

כתובת כהנא צדק רוססה הלילה על המרכז הגאה במתחם שרונה בתל אביב28 ביוני 2023. ללא, אתר רשמי
כתובת כהנא צדק רוססה הלילה על המרכז הגאה במתחם שרונה בתל אביב28 ביוני 2023/אתר רשמי, ללא
כתובות כהנא חי רוססו על קירות מרכז גאה במרכז שרונה בתל אביב, 1 באפריל 23. דוברות משטרת ישראל
כתובת "כהנא חי" על קיר המרכז הגאה, לפני חודשיים/דוברות משטרת ישראל

גם בעיריית תל אביב-יפו התייחסו לאירוע. "לצערנו זו הפעם החמישית בחצי שנה האחרונה בה הכתובת 'כהנא צדק' רוססה על גבי המרכז הגאה. הדבר מצטרף לשתי התפרעויות אלימות ולהט"בפוביות במקום ולעשרות מקרים של תלישת דגלים ואלימות ברחבי העיר כלפי להט"בים", נמסר מטעמם.

"אנחנו רואים את הנושא בחומרה רבה ופועלים לטיפול בפורעים. עיריית תל אביב-יפו תמשיך לפעול ביתר שאת למען הקהילה הגאה ובקרוב אף תשיק את המרכז הגאה שימוקם בגן מאיר, ויהיה הגדול בתולדות המדינה והראשון בעולם שהוקם על ידי עירייה ולא מפילנתרופיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully