וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון של בן גביר לבעל עסק שסובל מפרוטקשן: "רוץ לבקש נשק"

27.6.2023 / 14:14

השר לביטחון לאומי התגאה כי תחת כהונתו ניתנו 18 אלף רישיונות נשק. אתמול הוא שוחח עם בעל עסק שתיאר כיצד עבריינים מטילים עליו אימה. אלא שלצד הנחייתו למשטרה לבדוק את האירוע, הפתרון של בן גביר לבעל העסק היה להוציא רישיון נשק: "קורא לכולם להגיש בקשה לנשק"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שוחח אתמול (שני) עם עדיאל פרטוק, בעל חנות מצפת, שפרסם בסוף השבוע סרטון שהפך לוויראלי ובו הוא מציג ארבעה קליעים ובקבוק בנזין שחיכו לו בחנות בבעלותו כמסר מאיים מעבריינים. אלא שההמלצה העיקרית שבן גביר נתן לפרטוק לא הייתה הבטחה שהמשטרה תגדע את תופעת הפרוטקשן ובמקום הוא המליץ לו בחום: "רוץ לבקש נשק".

הסרטון שפרסם פרטוק

"ארבעה קליעים ובקבוק בנזין, זאת המתנה שחיכתה לי. אתמול בלילה, הגעתי לעסק וגיליתי שעל האוטו שלי יש סימנים של צבע. שני רעולי פנים קפצו פנימה ונכנסו לעסק, שמו לי על האוטו קליעים, בקבוק בנזין וריססו אותו באיקסים", סיפר פרטוק בסרטון שהעלה בחשבון הפייסבוק של העסק שלו, "עץ האורן" שבצפת.

בן גביר שוחח עם פרטוק וסיפר לו על הרפורמה שהוא מבצע במשרד בנוגע להקלה ברישיונות נשק. מוקדם יותר השבוע סיפר השר בוועדה לביטחון לאומי של הכנסת כי בשנת 2022 תחת השר הקודם עמר בר לב ניתנו 625 רישיונות נשק ומתחילת השנה תחת כהונתו שלו כבר ניתנו 18 אלף רישיונות מותנים לכלי נשק.

איתמר בן גביר, עדיאל פרטוק, בעל החנות "עץ האורן המרכז לכלי עבודה" בצפת. אבשלום ששוני פלאש 90, פייסבוק עץ האורן המרכז לכלי עבודה, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר, עדיאל פרטוק, בעל החנות "עץ האורן המרכז לכלי עבודה" בצפת/עיבוד תמונה, אבשלום ששוני פלאש 90, פייסבוק עץ האורן המרכז לכלי עבודה

בן גביר המליץ בשיחה עם פרטוק לבקש להוציא רישיון לנשק נוכח הנסיבות הקיימות וציין כי הוא אמנם אינו מעורב על פי החוק בבקשות ספציפיות, אך מקווה שפרטוק עומד בקריטריונים ואם לא באלה הקיימים אזי בקריטריונים שאמורים להשתנות במסגרת הרפורמה שאותה מוביל.

בן גביר גם נפגש בלשכתו עם ראש העיר צפת שוקי אוחנה, בין היתר על המקרה של פרטוק ובסיום הפגישה העביר מסר לתושבי צפת והצפון בפרט ולכלל התושבים: "לכו, הגישו בקשה ושאו נשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully