וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה ההקלטה שעשויה להפליל את טראמפ: "זה מסמך סודי ביותר"

רשת CNN פרסמה הקלטה שבה נשמע נשיא ארה"ב לשעבר מספר כי הוא מחזיק במסמך מסווג על תקיפה באיראן. "כנשיא, יכולתי להסיר את הסיווג של זה, עכשיו אני לא", אמר טראמפ בהקלטה, שעשויה להיות ראיית מפתח במשפט נגדו בפרשת המסמכים המסווגים

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ משתתף בכינוס רפובליקני בנובי, מישיגן, ארצות הברית, 25 ביוני 2023. רויטרס
עדיין המועמד המוביל בקרב הרפובליקנים. טראמפ בכנס במישיגן, השבוע/רויטרס

הקלטה שבה נשמע נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ מכיר בכך שהוא מחזיק במסמך מסווג אחרי שעזב את הבית הלבן נחשפה הלילה (שלישי) ברשת CNN. ההקלטה היא ככל הנראה אחת הראיות המרכזיות ביותר בתיק המסמכים הסודיים שעליו עומד לדין טראמפ.

בהקלטה, שנמשכה שתי דקות, נשמע טראמפ מדפדף בין מסמכים ואומר: "זה סודי ביותר". לפי CNN, הדברים נאמרו במהלך ריאיון שהעניק הנשיא לשעבר ביולי 2021 במועדון הגולף שלו בניו ג'רזי לאנשים שעבדו על ספר זיכרונות של ראש הסגל שלו לשעבר מארק מדוז.

טראמפ נשמע אומר "אלו הם המסמכים" ומתייחס למסמך שאותו תיאר "סודי ביותר". התובעים מאשימים את הנשיא לשעבר, שמתמודד שוב על ייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות הבאות, בהחזקה לא חוקית של מסמכים חשאיים ובהצגתם בפני גורמים לא מורשים לפחות בשני מקרים.

האזינו

במהלך חילופי הדברים, שפורסמו על ידי CNN ובהמשך גם בוושינגטון פוסט, נשמע טראמפ מתאר מסמך שלטענתו עוסק בתקיפת איראן. "זה הוכן על ידי הצבא וניתן לי/ הוא אמר שאני רוצה לתקוף את איראן. נכון שזה מדהים?, אמר הנשיא בתחילת ההקלטה. "יש לי ערימה גדולה של ניירות, הדבר הזה פשוט צץ. תראה", אמר. "תראה, כנשיא, יכולתי להסיר את הסיווג של זה", הודה טראמפ. "עכשיו אני לא יכול, אתה יודע, אבל זה עדיין סוד".

במהלך השיחה, טראמפ והמשתתפים צחקו על המיילים הפרטיים של המועמדת הדמוקרטית לשעבר הילרי קלינטון, פרשה שהטילה צל כבד על המרוץ שלה ב-2016.

"הילרי הייתה מדפיסה את זה כל הזמן, אתם יודעים, את המיילים הפרטיים שלה", אמר אחד מיועציו של טראמפ.

"לא, היא הייתה שולחת אותם לאנתוני ווינר", הגיב טראמפ, בהתייחסו לחבר הקונגרס הדמוקרטי לשעבר ובן זוגה של יועצת של קלינטון, ועורר צחוק בחדר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בווידאו: המסמכים המסווגים שנמצאו באחוזתו של טראמפ/רויטרס

טראמפ מואשם ב-37 סעיפים של החזקה לא חוקית של מסמכים מסווגים ובשיבוש מאמצי הממשל להשיבם. הוא מכחיש את העבירות נגדו וטוען כי הוא לקח את המסמכים כחוק. טראמפ ותומכיו מציגים את החקירות נגדו כ"רדיפה פוליטית" של משרד המשפטים של ממשל ביידן. ואולם, הנשיא הדמוקרטי המתמודד בעצמו על כהונה נוספת מסרב להתייחס לפרשות הרבות שבהן מסובך טראמפ.

בראיון בשבוע שעבר לערוץ פוקס ניוז, טראמפ הכחיש שסיפק מסמכים סודיים לגורמים לא מורשים. "לא היה מסמך. זו הייתה כמות עצומה של מסמכים וכל דבר אחר שמדבר על איראן ודברים אחרים", הכחיש טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully