וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון דחה את ערעורו של ויקטור ז'ירנוב, בעלי דירה בחיפה שרצח את הדייר שלו

26.6.2023 / 7:09

מאסר עולם לויקטור ז'ירנוב, תושב חיפה, בגין דקירה למוות של שותפו לדירה ודייר המשנה שלו, פאבל אורלוב בן ה-44.. יואב איתיאל
ויקטור ז'ירנוב/יואב איתיאל

בית המשפט העליון דחה (ראשון) את ערעורו של ויקטור ז'ירנוב, תושב חיפה בן 63 שהורשע לפני כשנה בבית המשפט המחוזי בעיר ברצח בכוונה תחילה. ז'ירנוב הורשע ברצח של פאבל אורלוב בן ה-44, הדייר שגר בנכס שלו. בית המשפט גזר עליו מאסר עולם ותשלום פיצוי בסך 258 אלף ש"ח למשפחת המנוח. "הצטברות נסיבות ביצוע העבירה יחדיו מלמדת על מידת אשמתו הניכרת", נכתב בפסק הדין על דחיית הערעור.

בחודש מאי בשנה שעברה, בית המשפט המחוזי בחיפה גזר מאסר עולם על ז'ירנוב, שהורשע פה אחד ברצח בכוונה תחילה בנסיבות מחמירות של אורלוב. האירוע התרחש במאי 2019 בדירתו שבשכונת חליסה בעיר. בנוסף למאסר העולם, פסקו השופטים כי ז'ירנוב גם ישלם לשארית את הפיצוי המקסימלי בסך 258 אלף שקלים.

פבל אורלוב שנרצח בחיפה, 21 במאי 2019. באדיבות המשפחה
פבל אורלוב ז"ל/באדיבות המשפחה

לפי כתב האישום, התגלע סכסוך בין השניים על רקע סירובו של אורלוב לדרישת ז'ירנוב לעזוב את הדירה, כיוון שלא שילם את חלקו בשכר הדירה. ביום הרצח, השניים שהו לבדם בדירה, ז'ירנוב הצטייד במטבח בסכין מטבח גדולה, נכנס לחדר השינה, דקר אותו בצווארו, סובב את להב הסכין בעודה נעוצה ולאחר מכן חתך באמצעות הסכין את לחיו השמאלית.

לאחר מכן, ז'ירנוב משך והוציא מהמיטה את אורלוב, שדימם קשות, וגרר אותו במסדרון הדירה עד סמוך לדלת הכניסה. שם, השכיב אותו על בטנו כשפניו כלפי הרצפה, אזק את ידיו מאחורי גבו באמצעות שני אזיקונים שחיבר יחדיו, הכניס את ראשו לתוך שקית זבל והכניס את רגליו לתוך שקית זבל ולטענת התביעה כל זאת כדי להבטיח ולוודא את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully