וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות מבקשת להוסיף ימי דיונים בתיקי האלפים: "להאיץ לשם סיום שלב ההוכחות"

25.6.2023 / 16:49

בזמן שארנון מילצ'ן מעיד בבריטניה, בפרקליטות דרשו מבית המשפט לקיים דיונים גם בזמן הפגרה בבתי המשפט וכן להוסיף ימי דיונים ולהאריך אותם. הפרקליטות התייחסה גם לדברי השופטים כי יהיה קשה להוכיח את סעיף השוחד בתיק 4000: "הדלפה לא מדויקת, מבקשים שיח בביהמ"ש בלבד"

בווידאו:הגעת השופטים ורה"מ בנימין נתניהו לדיון בו תישמע עדות ארנון מילצ'ן בתיק 1000,בימ"ש מחוזי ירושלים/רוני כנפו

במקביל לעדותו של ארנון מילצ'ן בברייטון, הפרקליטות פנתה לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה להאיץ את שמיעת הראיות בתיקי האלפים לשם סיום שלב ההוכחות. בבקשה מבקשת הפרקליטות כי בזמן הפגרה בבתי המשפט יש לקיים דיונים כך שתסתיים שמיעת קבוצת העדים הנוכחית. בנוסף, מבקשת הפרקליטות להוסיף ימי דיונים בשנה הבאה ולהאריך את ימי הדיונים.

במכתב ששיגרה הפרקליטות הייתה גם התייחסות לפרסומים בדבר דבריי השופטים לצוותים של התביעה וההגנה בתיקים, שם אמרו כי יהיה קשה להוכיח את סעיף השוחד בתיק 4000. "השיח שהתקיים בלשכת השופטים לבקשת ההרכב הודלף לתקשורת באופן מגמתי ולא מדויק ובאופן שיש בו כדי לפגוע בהתנהלות התקינה של המשפט", נכתב במכתב הפרקליטות. "לפיכך, מבוקש כי מעתה ואילך, כל שיח בין בית המשפט לצדדים יתקיים באולם בית המשפט בלבד תוך שייערך פרוטוקול".

תיקי האלפים | חידוש חקירתה הנגדית של העדה הדס קליין בתיק 1000, התובעת ליאת בן ארי.

07 בספטמבר 2022. יונתן זינגר, פלאש 90
התובעת ליאת בן ארי/פלאש 90, יונתן זינגר

גם לאחר פרסום דבר השופטים, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה והפרקליטות הודיעו כי הם ממשיכים להאמין שיצליחו לגרום להרשעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק, וכי ימשיכו לנהל אותו.

בתגובה, עורכי הדין ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', ובעז בן צור, סנגורו של רה"מ נתניהו, אמרו אתמול כי דעת היועמ"שית "פזיזה ומופרכת".

לפי עורכי הדין של נתניהו, שופטי הרכב תיק נתניהו ביקשו מהפרקליטות לשקול חזרה מאישום השוחד. אך היועמ"שית החליטה שימשיכו לנהל אותו בטענה כי "בית המשפט טרם נחשף לתמונה המלאה", שתחשף בשלב ההגנה.

"מדובר בעמדה מופרכת", מסרו עורכי הדין בעז בן צור וז'ק חן. "ידוע לכל שהמקום להוכיח את הטענות המופיעות בכתב האישום הוא בפרשת התביעה. הטענה שיש להמתין לפרשת ההגנה מעידה על חולשת ראיות התביעה", הסבירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בכנס המשפט הציבורי, חיפה, 12 בינואר 2023. שלומי גבאי
היועמ"שית גלי בהרב מיארה/שלומי גבאי

מילצ'ן סיפר ביום הראשון לעדותו היום על הקשר הקרוב שלו עם ראש הממשלה, שאותו הגדיר "כמעט אח", וכן על בקשת נתניהו ממנו לפטר את יד ימינו הדס קליין, מחשש שהיא "יודעת יותר מדי". בהמשך, סיפר על המתנות הרבות שנתן לבני הזוג נתניהו, תחילה ביוזמתו ובהמשך לדבריו לבקשתם, וכן על הבקשות המדויקות ועל ההבדל בין המתנות לנתניהו לבין מתנות לאחרים. עוד טען מילצ'ן כי נתניהו אמר לו שבדק עם הייעוץ המשפטי לממשלה שלדבריו אישר לקבל מתנות מחברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully