וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בשטח מפעל תעש בהרצליה; שריפה פרצה בעיר, פיצוצים נשמעו באזור

תושבים דיווחו על שמיעת פיצוצים עזים בין היתר בבני ברק, ראש העין, פתח תקווה וכפר סבא. מנכ"ל מד"א מסר כי "היה פיצוץ בשטח התעשייה הישן בהרצליה", שגרם גם לשריפה שפרצה בעיר. בור נפער במקום הפיצוץ; אין נפגעים

שריפה בהרצליה, 22 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פטריית עשן בשמי הרצליה, הערב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיצוצים נשמעו הערב (חמישי) באזור המרכז, ככל הנראה בשל פיצוץ בשטח התעשייה הישן של חברת תעש בשכונת נוף ים שבהרצליה. תושבים דיווחו על שמיעת פיצוצים עזים בין היתר בבני ברק, ראש העין, פתח תקווה, כפר סבא והרצליה. "החלונות בבית רעדו", אמר תושב גוש דן. לפי דובר צה"ל, לא מדובר בפעילות צבאית. במקביל, שריפה פרצה בהרצליה, ובור נפער במקום הפיצוץ; אין נפגעים.

בעקבות הפיצוץ, תושבים באזור הקרוב למתקן עזבו את בתיהם מחשש להתפזרות חומרים רעילים, תושבים רבים נוספים שוקלים גם הם להתרחק. מועצת כפר שמריהו עדכנה את תושביה כי כוחות הביטחון נמצאים בסריקות. "מבדיקה ראשונית כנראה פיצוץ של חומרים כימים שהיו טמונים בתע"ש, מבקשים מבקש לסגור חלונות מחשש לגזים לא בריאים".

בור נפער באזור הפיצוץ בהרצליה, 22 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בור נפער במקום הפיצוץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב-1992 נהרגו במפעל שני בני אדם ונפצעו 66 נוספים, בשל פיצוץ עשרות טונות של חומרי נפץ שאוחסנו בו. הפיצוץ הורגש בכל אזור המרכז, ופטריית עשן גדולה נראתה בשמי הרצליה. עקב התאונה, העבודה במפעל צומצמה, עד שהופסקה סופית ב-1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully