וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירות ישראל בירדן העניקה תעודות הערכה למסייעים בהשבת שלום רוטבן

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 20:23

השגרירות העניקה את התעודות למוחמד אל-נסאסרה וכמאל אל-טקלאת, הסטודנטים הישראלים לסיעוד שסייעו ביצירת הקשר בין השגרירות ומשפחתו של רוטבן. רוטבן הלוקה בנפשו הוחזר לארץ לפני כחודש לאחר שנעדר מזה כשנתיים. "שמחים שהמאמצים נשאו פרי"

שגרירות ישראל בירדן העניקה היום (שני) תעודת הערכה למוחמד אל נסאסרה וכמאל אל טקלאת, הסטודנטים הישראלים לסיעוד שסייעו ביצירת הקשר בין השגרירות ומשפחתו של שלום רוטבן.

רוטבן בן ה-27 מקריית מלאכי, לוקה בנפשו, הוחזר לפני כחודש לישראל מירדן, לאחר שנעדר כשנתיים. רוטבן נמצא לפני כחודשיים צועד על כביש ליד עמאן, התושבים הירדנים שמצאו אותו הביאו אותו לבית חולים לחולי נפש. שם, מוחמד אל נסאסרה וכמאל אל טקלאת הבינו שמדובר בישראלי והצליחו ליצור קשר עם משפחתו.

רוטבן נעדר מאז 2 במאי 2021, והיה חשש כבד לחייו. הנשיא יצחק הרצוג, טיפל בעניין אישית ומרגע שאותר רוטבן בירדן, פעל בית הנשיא מול בית המלוכה הירדני, לזרז ולהקל את שובו כבר לפני החג והשבת. "קיבלנו שיחת טלפון מגורם בירדן, שאישר את זהותו והצביע על מיקומו", מסרו ביחידת יכ"ל שסייעה בהשבתו ארצה. "אין לתאר את ההתרגשות, השמחה והדמעות שפרצו גבולות, כשהבן נפל על צוואר אמו".

כמאל דיב אלטלקאת, שלום רוטבן. באדיבות המצולמים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
כמאל דיב אלטלקאת, שלום רוטבן/עיבוד תמונה, באדיבות המצולמים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שגרירות ישראל בירדן העניקה תעודות הערכה למסייעים בהשבת שלום רוטבן. 19 ביוני 2023. משרד החוץ
שגרירות ישראל בירדן העניקה תעודות הערכה למסייעים בהשבת שלום רוטבן. 19 ביוני 2023/משרד החוץ

ממשרד החוץ נמסר כי כי גם עובדות נציגות הקונסול גלי יצחק והעובדת המקומית הירדנית הנאדי רטאס זכו להוכרה מיוחדת על פעילותן להחזרתו של רוטבן לארץ.

שר החוץ אלי כהן: "סיפורו של שלום רוטבן הוא מרגש ונוגע ללב. אני מודה לכל מי שהיה מעורב בהחזרתו של שלום לביתו ולחיק משפחתו, הסטודנטים מוחמד אל נסאסרה וכמאל אל טקלאת וצוות השגרירות בירדן. משרד החוץ ימשיך לדאוג לכל ישראלי וישראלית בכל מקום בעולם."

איתן סורקיס, שגריר ישראל בירדן : "הבענו היום את הערכתנו הענקית בשם שר החוץ, אלי כהן ומנכ"ל המשרד, רונן לוי מעוז למי שתרם באופן כה משמעותי להחזרת שלום רוטבן לחיק משפחתו בריא ושלם. כל מי שהשתתף במבצע הזה פעל באופן ראוי ומיוחד ועבורנו, זאת זכות לחזק ולהוקיר את מי שנמצא איתנו כאן היום. נעשו מאמצים עיליים וכולנו שמחים שהם נשאו פרי על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully