וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ביימו תאונה ושדדו את כספו של תושב באר שבע

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 14:38

שני צעירים מהנגב מואשמים כי התנגשו במהלך נסיעה ברכבו של גבר כבן 60, וכשיצא מרכבו לבדוק את הנזק, גנבו את הכסף שנשאר במכונית. המשטרה ביקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים. "אחד שוחח עמו, השני גנב ממנו"

בווידאו: ביימו תאונה וגנבו את כספיו של אדם מבוגר בעיר באר שבע/דוברות משטרת ישראל

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד שני צעירים מהיישוב לקיה שבנגב, בני 19 ו-22, שפעלו באופן מתוכנן לגנוב כספים מקורבנות תמימים. מכתב האישום עולה כי השניים ביימו תאונה עם גבר כבן 60 בחודש מאי האחרון ושדדו ממנו את כספו.

על פי כתב האישום, שני החשודים ביצעו מעקב אחר גבר כבן 60, תושב באר שבע, שהגיע למשוך כסף בכספומט בבנק בעיר. לאחר שעלה על רכבו, הניח את תיקו עם סכום הכסף שמשך במושב האחורי של הרכב והחל לנסוע לכיוון ביתו.

ביימו תאונה וגנבו את כספיו של אדם מבוגר בעיר באר שבע
18.06.23. דוברות משטרת ישראל
ביימו תאונה וגנבו את כספיו של אדם מבוגר בעיר באר שבע 18.06.23/דוברות משטרת ישראל

החשודים, כך עולה מתיעוד האירוע, עקבו אחריו עם רכבם ובמהלך הנסיעה, האיצו את המהירות על מנת לביים תאונה - הם פגעו עם רכבם בחלקו האחורי של רכבו של בן ה-60. בשלב זה, בן ה-60 עצר בצד הדרך, יצא לבדוק את הנזק, ופגש באחד החשודים שם החל לשוחח עמו. החשוד השני, ניצל את שעת הכושר, פתח את דלת רכבו וגנב את התיק עם הכסף. לאחר מכן, השניים נכנסו לרכבם ונמלטו מהמקום.

עם קבלת התלונה, פתחו במשטרת באר שבע בחקירה ועצרו את שני החשודים. בשבוע שעבר כאמור, הוגש נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully