וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוודור: האישה ש"התעוררה" בזמן ההלוויה שלה מתה בבית החולים

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 9:23

במשך כשבוע טופלה בלה מונטויה בת ה-76, שכבר הוכרזה מתה והתעוררה בטקס האשכבה שלה, אך משרד הבריאות אמר כי היא מתה משבץ. בנה טוען שהמשפחה לא קיבלה תשובות, והיא דורשת להבין את השתלשלות האירועים: "זה לא יכול להישאר ככה"

אישה "מתה" התעוררה בזמן הלווייתה באקוודור/טוויטר

אישה בת 76 מאקוודור, שהוכרזה מתה והדהימה את קרובי משפחתה כשדפקה על ארון הקבורה שלה במהלך הלווייתה החודש, מתה בבית החולים שבו הייתה בטיפול נמרץ במשך שבוע. משרד הבריאות המקומי אישר בהצהרה שמספר כי בלה מונטויה מתה משבץ, והוסיף כי היא הייתה תחת "מעקב קבוע". הוא לא סיפק מידע נוסף על החקירה הרפואית סביב המקרה.

ג'ילברטו ברברה מונטויה, בנה, אמר שהוא עדיין לא קיבל שום עדכון מהרשויות על ההליך הרפואי של אמו, והוא הזהיר כי הדברים "לא הולכים להישאר ככה". הוא הוסיף כי אחות ש אמו הגישה תלונה רשמית על האירוע, וביקשה לזהות את הרופא שהכריז על מותה בפעם הראשונה, שהתבררה כלא נכונה.

קרובי משפחה לצד ארון הקבורה של בלה מונטויה, שהתעוררה בזמן הלווייתה, אקוודור, יוני 2023. אתר ecuador comunicación, צילום מסך
משפחתה של מונטויה לצד ארון הקבורה שלה אחרי שהתעוררה, בשבוע שעבר/צילום מסך, אתר ecuador comunicación

על פי הדיווחים המקומיים, מונטויה התעוררה בזמן טקס האשכבה שלה והחלה לדפוק על ארון הקבורה שלה שבו שכבה במשך כחמש שעות בבית הלוויות בבבאהויו, כ-208 ק"מ דרומית-מערבית לבירה קיטו. גופתה הוחזרה לאותו בית הלוויות שבו התעוררה, ובנה סיפר כי היא תיקבר בבית קברות ציבורי.

בשבוע שעבר, אחרי פרסום המקרה, משרד הבריאות הודיע כי הוא יחקור את הרופאים המעורבים בפרשה ויקים ועדה שתבחן את הליך אישור תעודות המוות בבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • אקוודור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully