וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוודור: אישה "מתה" התגלתה בחיים בזמן ההלוויה שלה

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 19:25

בת 76, שלקתה בשבץ, כבר הוכנה לקראת קבורתה כשלפתע הבחינו בה בני משפחה מתנשמת בכבדות. היא פונתה בחזרה לבית החולים, ומשרד הבריאות הקים ועדת חקירה

אישה "מתה" התעוררה בזמן הלווייתה באקוודור/טוויטר

אישה בת 76 מאקוודור, שמותה נקבע על ידי רופא, התגלתה בחיים בזמן הלווייתה. בלה מונטויה לקתה בשבץ ובדום לב בשבוע שעבר, ובבית החולים ביצעו בה פעולות החייאה שבסופן קבעו הרופאים את מותה. ואולם, חמש שעות לתוך טקס הלווייתה, כשבני משפחה רצו להחליף את בגדיה לקראת הקבורה, הם שמעו שהיא נוקשת על הארון כשהיא נואשת לחמצן. האישה פונתה שוב לבית החולים, והיא מאושפזת בטיפול נמרץ.

"זה הפחיד את כולנו", אמר ג'ילברטו ברברה, בנה של האישה. הוא הוסיף כי הרופאים אמרו שמצבה של אמו נותר חמור. "לאט לאט, אני מתחיל לקלוט מה קרה. עכשיו אני רק מתפלל לבריאותה של אמי, אני רוצה שהיא תהיה בחיים ולצדי", הוסיף. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראית האישה בתוך הארון, כשהיא מתקשה לנשום.

קרובי משפחה לצד ארון הקבורה של בלה מונטויה, שהתעוררה בזמן הלווייתה, אקוודור, יוני 2023. אתר ecuador comunicación, צילום מסך
משפחתה של מונטויה לצד ארון הקבורה שלה/צילום מסך, אתר ecuador comunicación

הוא סיפר כי אמו, אחות לשעבר, הייתה מחוסרת הכרה כשהיא פונתה לטיפול נמרץ, וכי כמה שעות לאחר מכן אחד הרופאים עדכן אותו שהיא מתה והעביר לו תעודת פטירה. לאחר מכן, המשפחה הביאה אותה לבית הלוויות וערכה לה טקס אשכבה - ואז החלו להישמע קולות מוזרים.

לעוד סיפורים מהעולם עקבו אחרינו בפייסבוק

"היינו בערך 20 איש", אמר בנה. "כחמש שעות לתוך האשכבה, ארון הקבורה התחיל להשמיע קולות. אמי הייתה עטופה בסדינים וחבטה בארון, וכשניגשנו אליו יכולנו לראות שהיא מתנשמת בכבדות". היא פונתה בחזרה לבית החולים בעיר בבאהויו שבמרכז המדינה, והיא חוברה למכונות הנשמה. בנה אמר כי הרופאים לא היו אופטימיים במיוחד בנוגע לסיכוייה לשרוד.

משרד הבריאות של אקוודור הודיע כי הוא יחקור את הרופאים המעורבים בפרשה ויקים ועדה שתבחן את הליך אישור תעודות המוות בבית החולים.

  • עוד באותו נושא:
  • אקוודור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully