וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותה של בת ה-12 שנמצאה פצועה ברכב, המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 18:55

הילדה הובאה לנקודת חבירה עם צוות מד"א בחורה, משם פינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. על גופה נמצאו סימני צמיג, אולם במשפחה טענו כי נשכחה ברכב. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

בווידאו: אירוע אלימות חמור בבית עסק ביישוב חורה במהלכו אח תקף את אחותו/מצלמות אבטחה

נקבע מותה של הילדה, בת ה-12, שנפגעה היום (שבת) אנוש בפלג גופה העליון בדרום. היא הובאה לנקודת חבירה עם צוות מד"א בכניסה ליישוב חורה, שפינה אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים סורוקה בבאר שבע - שם מאוחר יותר קבעו הרופאים את מותה. על גופה נמצאו סימני צמיג, בעוד שהמשפחה טוענת כי היא נשכחה ברכב.

נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות ובמשטרה פתחו בחקירה. מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח אודות קטינה שהובאה על ידי אביה ליישוב חורה כשהיא מחוסרת הכרה, משם פונתה על ידי צוות מד"א למרכז הרפואי סורוקה כשהיא במצב אנוש ושם נקבע מותה. הרקע ונסיבות האירוע נבדקים".

נערים נפצעו במהלך קטטה במוסד חינוכי, לוד, 11 ביוני 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
אמבולנס. ארכיון/מד"א, תיעוד מבצעי

חובש מד"א סער שחורי סיפר: "חברנו עם רכב שבתוכו שכבה הנערה סמוך לתחנת הדלק בכניסה לחורה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה כשמצבה אנוש".

מוקדם יותר השבוע הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד תושב חורה בגין תקיפת אחותו מוקדם יותר החודש. הוא מואשם בתקיפה ובגרימת חבלה של ממש, שכתוצאה היא נזקקה לטיפול רפואי. הנאשם הגיע לבית עסק שבו עבדה אחותו, בשל סירובו שהיא תעבוד שם. זמן קצר לאחר שהגיע הוא החל לתקוף אותה, הכה אותה בכל חלקי גופה, משך אותה בשערות וגרר אותה על הקרקע.

לאחר מכן הוא הטיח את ראשה בקרקע פעמיים, תפס בידיו עציץ והטיח אותו בראשה בעוד היא שוכבת על הקרקע. עוברי אורח שהגיעו למקום הצליחו להפריד אותו ממנה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לאישה חבלות חמורות והיא אושפזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully