וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל שריפות בארץ: חשוד נעצר בגרימת שריפה בבנימינה; בן 77 נהרג בסביון

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 15:34

25 צוותי כיבוי ו-6 מטוסים הוזעקו על מנת למנוע את התפשטות השריפה שפרצה ליד בנימינה, ומטיילים באזור פונו. חשוד בן 59 נעצר ועוכב לחקירה לאחר שנצפה שורף ניירות במקום. להקת "איפה הילד" הודיעה על ביטול הופעתה באמפי שוני הסמוך. בבוקר, בן 77 נהרג בשריפה בסביון

מאמצי כיבוי השריפה שפרצה צפונית לבנימינה, 17 ביוני 2023/ללא קרדיט

שריפת ענק פרצה היום (שבת) בשטח פתוח בפארק ז'בוטינסקי, צפונית לבנימינה. 25 צוותי כיבוי הוזעקו למקום לאחר דיווחים על עשן מיתמר שנשקף מהיישובים הסמוכים. הם נעזרים בשישה מטוסים בניסיון להשתלט על האש ולמנוע את התפשטותה לכיוון זכרון יעקב.

כוחות הביטחון פינו מטיילים באזור מחשש לחייהם ועיכבו לחקירה גבר בן 59, תושב בנימינה, בחשד לגרימת השריפה ברשלנות, לאחר שנצפה מדליק ניירות באש באזור. החשוד נלקח להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

עקב השריפה, להקת "איפה הילד" דחתה את הופעתה, שתוכננה להתקיים הערב במתחם אמפי שוני הסמוך, לסוף חודש יולי.

שריפת ענק בבנימינה. 17 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
מטוס פועל לכיבוי האש צפונית לבנימינה/דוברות משטרת ישראל

באותה העת, שריפה נוספת פרצה בשדה קוצים סמוך למושב בוסתן הגליל שבגליל המערבי. צוותי כיבוי פועלים להשתלט על האש ולחלץ מטיילים הנמצאים במקום.

מוקדם יותר היום, שתי שריפות נוספות פרצו ברחבי הארץ: בשעות הבוקר, גבר בן 77 ואישה בת 75 נלכדו בבית פרטי שעלה באש ברחוב מגל בסביון. צוותי כיבוי שהגיעו למקום חילצו את השניים מהדירה והשתלטו על האש. מאוחר יותר, מותו של בן ה-77, שנפגע באורח קשה משאיפת עשן, נקבע בבית החולים שיבא ברמת גן. בחקירת האירוע, התברר כי השריפה נגרמה, ככל הנראה, עקב סיגריה אשר לא כובתה ונשארה ללא השגחה על מיטה בחדר השינה בדירה.

בהמשך, שריפה נוספת פרצה באוורה בכפר קאסם, שגבתה את חייו של סוס. צוותי הכיבוי הצליחו למנוע את התפשטותה של השריפה בשדה הקוצים הסמוך, ולכבות את האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully