וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקין מצלמות במקלחת ביתו: תושב חדרה מואשם במעשים מגונים בבת זוגו ובתה

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 15:07

לפי כתב האישום, בן ה-59 תיעד במשך כמה חודשים את הקורבנות, בהן הבת, בת ה-20, עד אשר הבחינה בת זוגו במצלמות ועקרה אותן ממקומן. עוד נמסר כי היה נוהג לשנות את מיקום המצלמות מעת לעת על מנת לשפר את זוית הצילום, וכן לצפות בסרטונים לשם גירוי מיני

בווידאו: יצחק שריפי, נידון ל-11 שנות מאסר לאחר ששידל נשים לזנות ולקיים עמו יחסי מין/שלומי הלר

כתב אישום הוגש השבוע לבית משפט השלום בחדרה על ידי פרקליטות מחוז חיפה נגד תושב העיר בן 59 בגין מעשים מגונים שביצע בבת זוגו ובבתה בת ה-20. זאת, לאחר שבמשך כמה חודשים תיעד את הקורבנות באמצעות מצלמות נסתרות שהתקין במקלחת ביתו.

לפי כתב האישום, השתיים תועדו במשך תקופה ארוכה במצבים אינטימיים, בין היתר כאשר הן מתקלחות. זאת, עד אשר הבחינה בת זוגו במצלמות ועקרה אותן ממקומן. עוד נכתב כי הנאשם היה נוהג לשנות מעת לעת את מיקום המצלמות על מנת לשפר את זוית הצילום, וכן לצפות בסרטונים שצולמו בהן לשם גירוי או סיפוק מיני. מיוחסות לו עבירות של מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות.

בחורה באמבטיה. ShutterStock
תיעד במשך חודשים את בת זוגו ובתה. מקלחת, אילוסטרציה/ShutterStock

כתב אישום הוגש לפני כמה חודשים נגד שי יעקובי בן ה-31 מאשדוד, שהתקין מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ובשירותים במקום עבודתו. יעקובי הואשם במעשה מגונה, פגיעה בפרטיות, האזנת סתר וחדירה לחומר מחשב.

מכתב האישום עולה כי יעקובי, שעבד כראש צוות בחברת הייטק בתל אביב, התקין מצלמה נסתרת בחדר מקלחת ושירותים שנמצא בקומת משרדו, וצילם למעלה מ-20 עובדים בעירום מלא או במצבים אינטימיים, בהן עשר נשים - שאחת מהן כפופה לו. עוד נכתב כי הנאשם נהג להעביר את הסרטונים למחשבו האישי, לסדר אותם בתיקיות בשמן של הנשים המצולמות, וכן לסנן את הסרטונים בהם הופיעו גברים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully