וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 18 נהרג במהלך עבודתו במפעל ברהט

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 16:10

בן ה-18 ככל הנראה נפל ונלכד במערבל בטון שבמקום עבודתו. לאחר פעולות חילוץ, צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. "הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו"

פועל בן 54 נהרג במהלך עבודתו בנתניה, 18 בפברואר 2022/מד"א

צעיר בן 18 נהרג היום (חמישי) בתאונת עבודה במפעל ברהט. הפועל ככל הנראה נפל ונלכד במערבל בטון ולאחר שחולץ על ידי צוותי כיבוי והצלה צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

אניס אבו דעבס, פראמדיק מד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע לכוד במערבל בטון כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

פועל בן 18 נהרג במהלך עבודתו במפעל ברהט, 15 ביוני 2023. איחוד הצלה
זירת האירוע, היום/איחוד הצלה

ביום שני נפצע קשה גבר בן 54 מחפץ כבד שנפל עליו באתר בנייה בכפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר עם חבלת ראש.

כעבור פחות משעתיים, עובד נוסף, גבר כבן 40, נפצע באורח בינוני מנפילה לבור באותו אתר. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים מאיר, עם חבלות בגב ובגפיים. לפי החשד, העבודה לא הופסקה בין התאונות, ואף לא אחרי התאונה השנייה. עובד שלישי נפצע קל מאוד ברגלו לאחר שניסה לסייע לחברו שנפל לבור, ולא נזקק לפינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully