וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נעצר בדובאי: חשד שנשא בתרמילו עשרות גרמים של גראס

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 11:24

הגבר, בשנות ה-30 לחייו, נעצר בשדה התעופה בשבוע שעבר, לאחר שחזר משהייה בתאילנד. במשרד החוץ מכירים את המקרה ונמצאים בקשר עם הרשויות המקומיות. לפני שלושה חודשים הוענקה חנינה לישראלית שנתפסה לפני כשנתיים עם סמים בדובאי

שר החוץ אלי כהן מדבר על דובאי בעקבות אמירות רגב. 22 מרץ 2023/דוברות שר החוץ

ישראלי בשנות ה-30 לחייו עצור זה שבוע בדובאי, לאחר שביום שלישי שעבר נתפס בנמל התעופה כשבתרמילו כמה עשרות גרמים של גראס לכאורה - כך נודע היום (שלישי) לוואלה. הישראלי נחת בשדה התעופה בדובאי כשחזר משהייה בתאילנד, במשרד החוץ מכירים את המקרה וקונסול ישראל בקשר עם הרשויות המקומיות בעניינו.

בחודש מרץ האחרון קיבלה פידא כיואן, תושבת חיפה שנידונה לעונש מוות באיחוד האמירויות בגין סחר בסמים, חנינה ושוחררה לישראל. נשיא איחוד האמירויות, השייח מוחמד בן זאיד, החליט אז במסגרת החנינות שהוא מעניק לרגל הרמדאן להיענות לפניית נשיא המדינה יצחק הרצוג, וכמחווה אישית עבורו לחון ולשחרר ממאסר את כיואן.

בניין בורג' ח'ליפה, דובאי. ShutterStock
דובאי/ShutterStock

כיואן נעצרה בדובאי במרץ אשתקד, שבועיים לאחר שהגיע במטרה מוצהרת לעסוק שם בגרפיקה ממוחשבת, הואשמה בסחר בסמים ונדונה לעונש מוות אחרי שנתפסה עם סמים בדובאי. בהמשך הומתק עונש המוות על ידי בית המשפט של איחוד האמירויות באבו דאבי והומר למאסר עולם.

בשנה האחרונה, באמצעות סנגוריה הישראלים, עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י, עמדו בני משפחתה, אמה, אחיה ואחותה בקשר עם בית הנשיא, חזרו והדגישו את טענתה כי היא נפלה קרבן להונאה ופעלו לשחררה. במסגרת המאמצים, נשיא המדינה העביר פנייה הומניטרית אישית לבן זאיד, וכמחווה של רצון טוב כלפי הרצוג החליט נשיא איחוד האמירויות לחון אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully