וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלאס! רוצה לסיים את זה": תושב מזרח ירושלים מואשם כי ירה על אחיו

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 18:13

גולני ג'ולאני מואשם כי ירה באחיו הבכור שמונה פעמים ברגלו. בעקבות צעקות הקורבן, התעוררו שאר בני המשפחה והבריחו את האח היורה. מקרה הירי הגיע לאחר שהאח הבכור התנגד לשימוש של הנאשם בסמים, ולכך שהביא סמים לבית הוריו - כך עולה מחקירת משטרת מחוז ירושלים

בוידאו:"חלאס, אני רוצה לסיים עם זה" ירה לעבר אחיו עמו היה מסוכסך ונתפס לאחר שזוהה/מצלמות אבטחה

מהמשטרה נמסר היום (שני) כי פרקליטות מחוז ירולשים הגישה כתב אישום נגד גולני ג'ולאני, תושב מחנה פליטים שועפט שבמזרח ירושלים בן 36, בגין ירי באחיו הבכור. מהמשטרה נמסר כי הרקע למקרה הוא התנגדותו של האח לאורח חייו של הנאשם, בין היתר לכך שצרך סמים והביא כמות אל בית הוריהם.

לפי כתב האישום, בתאריך 1 ליוני 2023, בשעה 4:00 לפנות בוקר, יצא הקורבן מביתו אל עבר העבודה, בעודו מחזיק בידו שתי שקיות זבל. מספר שניות לאחר מכן הגיח אחיו, הנאשם, מבניין מול כשהוא חובש מסכה ומכוון אקדח אל עבר הקורבן. הקורבן החל ללכת אחורה, עד שנצמד לקיר, בעודו שואל את התוקף שוב ושוב "מה אתה רוצה. הנאשם הגיב וצעק: "חאלס! אני רוצה לסיים את זה", ומיד לאחר מכן ירה לעבר רגליו של אחיו שמונה כדורים.

האח הנאשם התקרב אל הקורבן, וכיוון את הרובה אל ראשו. אולם, בעקבות צעקות הקורבן, התעוררו בני משפחתו, יצאו למרפסת מעל זירת הירי, החלו לצעוק על היורה, בנו של הקורבן אף יידה אבנים לעבר היורה במטרה למנוע את המשך הפגיעה באביו. בעקבות כך, נמלט הנאשם מהמקום בעודו יורה באוויר. הקורבן נפצע באופן קשה.

"חלאס, אני רוצה לסיים עם זה" ירה לעבר אחיו עמו היה מסוכסך ונתפס לאחר שזוהה. מצלמות אבטחה, מערכת וואלה!
כיוון את האקדח אל עבר אחיו/מערכת וואלה!, מצלמות אבטחה

רפ"ק יוסף אמסלם, קצין חקירות ומודיעין בתחנת משטרת שפט במחוז ירושלים, הסביר על הרקע שהוביל לאירוע הירי. אמסלם הסביר כי הקורבן, האח הבכור במשפחה, התנגד לאורח חייו ומעשיו של הנאשם, שהחל לצרוך סמים ולהביא אותם לבית הוריהם. כמו כן, הוסיף קצין החקירות, בשנה שעברה אותר נשק ברכב עבודה של הקורבן, שהתברר לאחר מכן כנסיון להפליל אותו.

"החיכוך בין השניים היה במשך תקופה ארוכה במהלכו הקורבן רתם את שאר בני המשפחה להתנגדות למעשיו של הנאשם, עד שבסופו של דבר זה הבשיל לירי נגדו על ידי הנאשם", הסביר אמסלם, "במסגרת פעולות החקירה, עלה כי בזמן המאבק בין השניים ואירוע הירי, זיהה הקורבן את היורה, על אף שזה עטה מסכה וניסה להסוות את זהותו, וצעק עליו במטרה להרתיע ולהניא את אחיו מלירות עליו".

זירת דקירה בנתניה, 6 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
"האח רתם את בני המשפחה להתנגדות למעשי הנאשם"/דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר השבוע הסתיימה חקירה נוספת בתחנת שפט והוגש כתב אישום נגד שלושה תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייהם לאחר שתקפו באלימות ודקרו אזרח עמו הסתסכו קודם לכן במועדון במרכז הארץ. במסגרת החקירת נתפסו החשודים ומעצרם הוארך.

אתמול, נורה ונפצע באורח קשה גבר בשנות ה-30 לחייו, בפארק דוידוב שברחוב נחל הבשור ביפו. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים וולפסון שבחולון. אדם נוסף, גם הוא תושב יפו, נפצע בינוני ופונה לבית החולים עצמאית. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומסרה כי הרקע פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully