וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל סכסוך שכנים: בת 11 נורתה למוות בחצר בית משפחתה בצרפת

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 14:02

המשפחה, שעברה מבריטניה לכפר קטן בחבל ברטאן שבמערב המדינה, הייתה בסכסוך על חלקת קרקע עם שכנה ההולנדי. מהירי נפצעו גם ההורים, כשהאב נמצא בסכנת חיים, והשכן נעצר. הירי אירע ימים לאחר דקירת הפעוטות בעיירה אנסי שבהרי האלפים. "הכפר בהלם"

בווידאו: צרפת: ילדה בריטית נורה למוות בחצר ביתה על רקע סכסוך שכנים/רויטרס

ילדה בריטית בת 11 נורתה למוות בחצר ביתה בחבל ברטאן שבמערב צרפת על רקע סכסוך אדמות ארוך שנים בין משפחתה לבין אחד השכנים - כך אמרו היום (שני) גורמים רשמיים.

לדברי התובע המחוזי, בני משפחת ת'ורנון בילו בחצר ביתם בכפר הקטן סנט הרבוט ביום שבת בערב, כששכנם ההולנדי ירה לעברם כמה פעמים. הילדה הגדולה סולן, שהתנדנדה בחצר, נפגעה ומתה ואביה, שנורה בראשו, נמצא בסכנת חיים. גם האם נפצעה, אך מצב יציב. בתם השנייה של הזוג, בת שמונה, נמלטה והזעיקה עזרה, אך היא סובלת מטראומה.

"הראיות הראשוניות מצביעות על כך ששכנם של הקורבנות, פנסיונר הולנדי בן 71, הופיע לפתע חמוש בנשק חם וירה כמה יריות לכיוון הקורבנות לפני שחזר לביתו עם אשתו", נמסר בהודעת התביעה. הוא הסגיר את עצמו לשוטרים כשאלו הורו לו לצאת מביתו.

צרפת: ילדה בריטית נורה למוות בחצר ביתה על רקע סכסוך שכנים
12.06.23. רויטרס
הנדנדות בחצר בית המשפחה שבה נורתה הילדה/רויטרס

התובע המקומי אמר כי המניע לירי אינו ברור בשלב זה, אך שתי המשפחות היו מסוכסכות במשך שנים על חלקת אדמה הסמוכה לשני הנכסים שלהן.

רג'ין גילו, מזכירת מועצת העיירה הקרובה ביותר לכפר, פלונבה-דו-פאו, אמרה כי המשפחה הבריטית התגוררה בכפר במשך חמש שנים וכי השכן ההולנדי היה אדם פרטי. "כן, היו בעיות שכונתיות, גדר, שדה, אבל לא יותר מזה, לא כאלו שהיינו מודעים להן", אמרה לסוכנות הידיעות רויטרס. "הכפר בהלם".

לאור חומרת המקרה, הוא הועבר לחקירת התובע הכללי בברסט. הירי אירע ימים ספורים לאחר שארבעה פעוטות ושני מבוגרים נדקרו בעיירה השלווה אנסי שבהרי האלפים על ידי פליט סורי, במקרה שזעזע את המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully