וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תקלקלי את השכונה בפריצות": מכתב האיומים שהונח בביתה של אישה מטבריה

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 10:34

המכתב הונח בפתח דירתה של הדס מדמון, על רקע העובדה ששולחי המכתב לא מרוצים מלבושה "הלא צנוע". במקביל, ניתקו לה את המים לדירה ועל הברז הניחו מכתב נוסף. "מאוד מקווים שהבנת את הנושא לפני שנצטרך לעשות דברים לא נעימים ואף יותר מזה חלילה"

איתי רוזנבליט, מבעלי חברת וויט פול, מפעילת הג'ימבורי בחריש/יואב איתיאל

מכתב איומים הונח בתחילת השבוע (ראשון) בפתח דירתה של תושבת טבריה, על רקע העובדה ששולחי המכתב לא מרוצים מלבושה "הלא צנוע". במקביל, ניתקו לה את המים לדירה ועל הברז הניחו מכתב איומים נוסף. בעקבות האיומים החליטה המשפחה לעזוב את הדירה ולחפש דירה אחרת בעיר, ובמקביל הגישו תלונה במשטרה.

האישה, הדס מדמון, סיפרה לוואלה! כי את המכתב גילתה כשחזרה הביתה בשעות אחר הצהריים עם ילדיה. "במכתב הם קראו להתלבש בצניעות לפני שיעשו דברים לא נעימים אף יותר מזה", הוסיפה מדמון. עוד נכתב במכתב כי עליה לעזוב את השכונה.

מכתב אזהרה בנושא צניעות של תושבי שכונת נוף כנרת טבריה. טוויטר, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אל תקלקלי את השכונה בפריצות הזאת", מכתב האיומים שהונח בפתח ביתה של הדס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, טוויטר
הדס מדמון, תושבת טבריה קיבלה מכתב איומים משכניה בגין אופן לבושה. 6 ביוני 2023. ללא, אתר רשמי
הדס מדמון/אתר רשמי, ללא

כשנכנסה לביתה ופתחה את הברזים, הבינה שאין מים בצנרת. "התקשרתי לשכנות והן לא ענו לי. אמרתי לבעלי שיקנה מים בדרך הביתה. כשהגיע הוא פתח את ארון השירות וראה פתק 'תיזהרו' על ברז המים של הדירה שלנו, שסגרו לנו". לדבריה, בפתח הדירה הונחו בשבועות האחרונים שני מכתבי איומים באותו סגנון. "חשבתי שזה סתם וזרקתי את המכתבים, אבל אני רואה שזה לא נפסק", אמרה. "אני לא חוששת אבל לא נעים לגור בסביבה כזאת, אני לא בנויה לזה".

לטענת מדמון, היא "לבושה בצניעות, אבל לובשת חולצות קצרות, לא גורבת גרביים וכיסוי הראש הוא לא מטפחת מלאה. זו הבעיה שלהם. זה כבר מכתב שלישי. מוזר שדבר כזה קורה. אני מגדירה עצמי כאישה דתייה. גם בעל פה נשים פנו אלי ושאלו אותי 'מה יש לך?' ועשו פרצופים", אמרה.

מכתב איומים שהושאר לתושבת טבריה על ברז מים שנסגר לה על ידי אלומנים, בגין אופן לבושה. 6 ביוני 2023. ללא, אתר רשמי
המסר המאיים שהונח על ברז המים/אתר רשמי, ללא

מדמון נשואה ואם לשני ילדים. היא גדלה בצפת ובהמשך התגוררה עם משפחתה במרכז הארץ. כשהחלה להיבנות שכונת מגורים חדשה בטבריה ליד צומת פוריה, החליטו בני הזוג לקנות שם דירה ולחזור צפונה. הם היו המשפחה השניה שקנתה דירה בבניין בו הם מתגוררים. לדבריה לא ידעה שזו הולכת להיות שכונה שכמעט כל תושביה חרדים. "בצפת גדלתי בשכונה מעורבת ומעולם לא נתקלתי בתופעות כאלה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully