וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד על חשיפת וואלה!: "כל צעד של ח"כ דוידסון מלווה בייעוץ משפטי של הכנסת"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 18:57

יו"ר יש עתיד הגיב לפרסום, לפיו הח"כ ממפלגתו פעל בניגוד עניינים, ועסק בחקיקה בנושאים הקשורים לחדרי כושר, למרות שאשתו היא הבעלים של חברה המפעילה קאנטרי בנתניה: "שמשפטנים יעסקו בניגודי עניינים". בייעוץ המשפטי טוענים: לא נעשתה פנייה בנושא יותר משנה

בווידאו: השבעת הכנסת ה-25/צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס היום (שני) לחשיפת וואלה!, לפיה ח"כ סימון דוידסון ממפלגתו פעל מאז הושבע לחבר כנסת בדיונים, בתקנות ובחקיקה בנושאים שקשורים לחדרי כושר ובריכות שחייה. זאת למרות שאשתו נורית היא בעלים של חברה המפעילה קאנטרי גדול בעיר נתניה, שבו חדר כושר ובריכות שחייה - וזאת מבלי להצהיר על כך. לפיד אמר בישיבת הסיעה כי "בגלל זה, כל צעד שסימון עושה מלווה בייעוץ משפטי צמוד של הכנסת ולא עושים דבר שלא מאושר על ידי הייעוץ המשפטי. ניגוד עניינים הוא מושג משפטי וצריך לתת למשפטנים לנהל אותו".

מוקדם יותר אמרו בייעוץ המשפטי בתגובה כי "לפני יותר משנה, במסגרת שחרורו מעיסוקו הנוסף של ח"כ דוידסון, בהתאם לעמדת הייעוץ המשפטי של הכנסת, הופנתה תשומת ליבו לאפשרות של חשש מניגוד עניינים במקרים מסוימים. לא מוכרת לנו פניה מאז".

סימון דוידסון אשתו בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יו"ר המפלגה גיבה אותו. דוידסון/ראובן קסטרו

בתוך כך, ארגון הימין בצלמו פנה לוועדת האתיקה של הכנסת בתלונה על ניגוד העניינים של דוידסון. בתלונה נכתב כי "מדובר בעבירות חמורות ביותר של כללי האתיקה של חברי הכנסת, ביניהם פגיעה במעמדה של הכנסת. כאן הוא פעל לקידום טובת אשתו. מדובר בתופעה ארוכה ומתמשכת וחובה על הוועדה להעניש אותו בחומרה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully