וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ספורט: ניהלו הימורים באינטרנט - והלבינו הכנסות בסך 30 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 12:29

שישה תושבי המרכז מואשמים שניהלו שני אתרים להימורי ספורט, והלבינו הכנסות בסך עשרות מיליוני שקלים. הארבעה גייסו "סוכנים" שצירפו משתמשים חדשים לאתר, והיו ערבים לתשלום החובות. הפרקליטות ביקשה להחרים מהנאשמים דירות, כספים, ושעוני רולקס בשווי 122 אלף שקלים

נחשף מועדון הימורים של נהגי מוניות ליד טרמינל 3/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (שני) כנגד שישה תושבי המרכז לאחר שהפעילו אתרי הימורים בהיקף הכנסות של 30 מיליון שקלים. מכתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי הנאשמים ארגנו באופן שיטתי ומתמשך הימורי ספורט לא חוקיים, באמצעות אתרי אינטרנט שניהלו בכתובות Br25b.com ו-Bml.52.com.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על חילוט נכסי הנאשמים, בהם דירות ביפו, בת ים וחולון, מגרשים בראשון לציון, שלושה שעוני "רולקס" בשווי 122 אלף שקלים וכן כספים בשווי של כחצי מיליון שקלים.

ארבעה מהנאשמים, אסי חסיד כהן מחולון, ישראל בן שטרית מראשון לציון, אהרון דוידיאן מבת ים ואחיו יחזקאל דוידיאן מתל אביב, מואשמים כי ניהלו את האתרים וגייסו "סוכנים" שתפקידם היה לצרף מהמרים חדשים לאתר ולשמש להם כערבים לתשלום החובות.

על פי כתב האישום, הסוכנים מסרו למהמרים קוד וסיסמא, וכן פתחו עבורם חשבון אשראי באתר שעמד לרשותם לשם ביצוע ההימורים. הנאשמים קבעו את שיעור הרווח של כל סוכן מהיקף ההימורים של המהמרים חברי קבוצתו, הנחו שליחים ונהגים מטעמם בדבר איסוף ותשלום כספי ההימורים, וערכו סיכומי חובות שבועיים עבור פעילות אתרי ההימורים.

מרכז הימורים בקריות שנסגר בידי המשטרה, אוקטובר 2016. חטיבת דובר המשטרה
הלבינו הכנסות בסך 30 מיליון שקלים. מרכז הימורים אינטרנטי שנתפס בידי המשטרה, 2016/חטיבת דובר המשטרה

באישום נכתב כי כהן, בן שטרית והאחים דוידיאן קיבלו את כספי ההימורים במזומן ובשיקים, אותם פרטו בסניף המרת מט"ח ברמת גן, שהיה בבעלותו של נאשם נוסף - רפאל ג'רבי, תושב העיר. ג'רבי פתח כרטיסיות פיקטיביות תחת שמותיהם של אנשים אחרים, וזאת על מנת להסתיר ולהסוות את מקור הרכוש האסור ואת זהותם של מפעילי האתר. בכרטסות אלה רשם ג'רבי פעולות בהיקף של 3.2 מיליון שקלים בלבד - כעשירית מהסכום בפועל.

ג'רבי סיפק מזומן עבור פעילות ההימורים, וקיבל שיקים של מהמרים וכספי מזומן אותם הטמיע במחזור העסקי של הסניף - כך על פי כתב האישום. בכך, סייע למנהלים להעלים את הכנסותיהם ממס ההכנסה, מבלי לנהל פנקסי חשבונות ורשומות כדין.

לאורך התקופה, נאשם שישי, שבתאי צלטדי תושב העיר חולון, היה אחראי לתפעול מערכת המחשוב והפעלת האתרים, וסיפק תמיכה טכנית במקרה של תקלות.

נתפסה רשת של מפיצי כרטיסים המשמשים להימורי ספורט באינטרנט. יחידת ההפקות מערך דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
הלבינו מחזור הכנסות בסך 30 מיליון, הכריזו רק על עשירית מהסכום./חטיבת דובר המשטרה, יחידת ההפקות מערך דובר המשטרה

כתב האישום מייחס לכהן, בן שטרית והאחים דוידיאן עבירות של ארגון הימורים, הגרלות או משחקים אסורים והעלמת הכנסה. לארבעה, יחד עם ג'רבי, מיוחסות גם עבירות של איסור עשיית פעולה ברכוש אסור ואיסור הלבנת הון. לצטלדי מיוחסת עבירה של סיוע לארגון הימורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully