וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התווכח עם אחיו ונעץ מזלג בפניו

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 15:06

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב המועצה המקומית, לאחר שבמהלך ויכוח עם אחיו הצעיר - הוא תקף אותו, פצע אותו, איים עליו ולבסוף - נעץ בפניו מזלג. הרקע: בזמן שהקורבן התיז על עצמו בושם, הנאשם נכנס לחדר וסבר כי אחיו התיז עליו גז מדמיע

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב אזור בן 57, לאחר שבמהלך ויכוח עם אחיו הצעיר - הוא תקף אותו, פצע אותו, איים עליו ולבסוף גם נעץ בפניו מזלג. האירוע התרחש לפני כשבועיים, כשהנאשם ואחיו בן ה-52, שהו בביתם באזור, והחלו להתווכח.

מחקירת המשטרה עלה כי בזמן שהקורבן התיז על עצמו בושם בחדרו, הנאשם נכנס לחדר תוך כדי הוויכוח, וסבר כי אחיו התיז עליו גז מדמיע. בתגובה, הנאשם רץ לסלון הבית, לקח מזלג בידו ושב כדי לדקור את אחיו בפנים. השניים החלו להיאבק, ותוך כדי מאבק יצאו מהבית, כשהנאשם ממשיך לתקוף את אחיו, מפיל אותו לרצפה, מצמיד מזלג לעיניו ומאיים להרוג אותו.

כתב אישום הוגש נגד תושב אזור בן 57 שהתווכח עם אחיו ונעץ מזלג בפניו. דוברות משטרת ישראל
כתב אישום הוגש נגד תושב אזור בן 57 שהתווכח עם אחיו ונעץ מזלג בפניו/דוברות משטרת ישראל

שוטר לא בתפקיד שהיה בדרך לאסוף את בנו מהגן, זיהה את המריבה בין השניים, מיהר למקום והפריד בין האחים. בהמשך, הוא עצר את הנאשם כשהמזלג בידו. כאמור היום, בתום החקירה שהתנהלת בתחנת חולון, יחידת התביעות במחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום בגין תקיפה, פציעה ואיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully