וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובים ואקדחים: סוכן סמוי הפליל חשודים בסחר באמל"ח

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 11:01

הסוכן, שהופעל על ידי ימ"ר נגב, פעל בחודשים האחרונים וביצע עשרות עסקאות נשק וסמים. כ-250 אנשי כוחות הביטחון פשטו הלילה על בתיהם של החשודים בדרום ועצרו 18 בני אדם

בווידאו: סוכן סמוי הפליל חשודים בעסקאות אמל"ח בדרום/דוברות משטרת ישראל

סוכן סמוי של המשטרה הביא להפללה של 18 חשודים מדרום הארץ, הפזורה הבדואית והשטחים בעבירות של החזקה וסחר באמל"ח וסמים. כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום.

במהלך החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית של מרחב נגב במחוז דרום את הסוכן, שחזר לתוך כנופיות פשע והצליח לרכוש את אמונם של גורמים עבריינים, מתוכם ארבעה יעדים של המשטרה.

הסוכן ביצע עשרות מפגשים ועסקאות ובין היתר רכש 9 אקדחים, 8 רובים מסוג M-16 וקלאצ'ניקוב וכן רכש כחצי ק"ג קוקאין ו-48 משטחים של חשיש. המחירון היה 80 אלף שקלים לנשק ו-45 אלף שקלים לאקדח.

הפעילות של הסוכן נמשכה כשנתיים. זו הפעם הראשונה שבמחוז הדרומי מפעילים סוכן משטרתי ממוצא ערבי. הוא היה בסכנת חיים ואף היה אירוע אלים נגדו. "קיימנו הערכת מצב במשטרה ושקלנו להפסיק את עבודתו כסוכן", אמרו במשטרה.

לפנות בוקר הפכה החקירה לגלויה וכ-250 שוטרים בהובלת שוטרי מרחב נגב, יס"מ וימ"ר נגב, לוחמי החטיבה הטקטית וימ"ס מג"ב דרום בסיוע היחידה האווירית וכלבנים, פשטו על בתיהם של החשודים באזורים שונים בהם רהט, לקיה, באר שבע ובאקה-ג'ת. החשודים נלקחו לחקירה ויובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully