וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים מחו נגד בן גביר בגליל: "צריך טיפול שורש בפרוטקשן"

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 13:28

השר לביטחון לאומי ביקר בתחנת המשטרה בראש פינה והמשיך לאזור התעשייה צח"ר, שבו הוצתו משרדים. "אנחנו יכולים למגר את הפשע ולחזור להיות בעלי הבית", אמר בן גביר. כמה מאות הפגינו נגדו וצעקו קריאות "מחבל"

בווידאו: הפגנה בזמן ביקור השר בן גביר בסיור בטובא/אלי אשכנזי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע היום (שלישי) לגליל העליון וסייר בתחנת המשטרה בראש פינה והמשיך משם לאזור התעשייה צח"ר, שבו הוצתו בשבוע שעבר משרדי הנהלת המקום. כמה מאות בני אדם הגיעו להפגין ובין היתר קראו נגדו קריאות "מחבל".

לסיור התלווה יו"ר הוועדה לביטחון לאומי בכנסת, חבר הכנסת צביקה פוגל ממפלגתו של בן גביר. פוגל הוא תושב האזור ושימש בעבר כראש המועצה הממונה של טובא זנגריה. רכבו הוצת בין היתר במהלך תפקידו בחניית המועצה ונורו יריות על משרדו בעת שהיה בפנים. כעבור שנתיים, אחרי שהציתו את בניין המועצה, הוא פרש ואמר שהתירו את דמו.

הפגנה בזמן סיור השר איתמר בן גביר בטובא. 30 במאי 2023. אלי אשכנזי
מפגינים נגד בן גביר/אלי אשכנזי

"המשטרה עובדת ויש לנו 861 אירועים של תפיסות נשקים ובהם יותר מ-1,200 כלי נשק", אמר בן גביר. "היו 28 סיכולים שמנעו רצח ועדיין זה לא מספיק. דרוש טיפול שורש כדי לחזור להיות בעלי בית. זו המדיניות שלי ואלו ההנחיות שלי".

בן גביר טען שוב כי הועבר תקציב עם תוספת של 9 מיליארד שקלים למשטרה למרות שהסכום הוא קטן בהרבה. "אני מאמין שהתקציב הזה יאפשר להלחם מלחמת חורמה בפשע. המשימות רבות, חייבים טיפול שורש. ואני מחזק את השוטרים ואומר להם תמשיכו תמשיכו תמשיכו. בפעילות נחושה ורציפות אנחנו יכולים למגר את הפשע ולחזור להיות בעלי הבית של מדינת ישראל", כך בן גביר.

איתמר בן גביר. ראובן קסטרו
איתמר בן גביר/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר פשטה המשטרה על כמה יעדים ביישוב טובא זנגרייה ועצרה 14 חשודים בעבירות של הצתה וסחיטת דמי חסות באזור הכנרת. הפשיטה נערכה במסגרת המאבק ב"פרוטקשן" באזור, ובתום חקירה סמויה שהחלה על רקע הצתת משאית ביישוב טפחות, לצד מקרי הצתות בניסיון לאלץ בעלי העסקים לשלם דמי חסות.

שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב פשטו על היעדים בטובא זנגרייה לפנות בוקר, ועצרו שם עשרה חשודים. ארבעה נוספים הם עצרו ברומת הייב, דובב, עלמה וגוש חלב. במהלך מעצרם, המשטרה תפסה ציוד רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully