וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שרודף אחרי הרקטות בשדרות נכנס לפוליטיקה

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 12:01

הרבש"צ המיתולוגי של שדרות, קובי הרוש, החליט להתמודד על מקום במועצת העיר בבחירות המקומיות בחודש נובמבר. הרוש, שגבעת קובי קרויה על שמו, הצליח להתגבר על מחלה קשה והחליט לנסות ולהשפיע בזירה הציבורית: "אמשיך להילחם על הבית שלי"

אחרי 21 שנים בתפקידי ביטחון בעיר שדרות, הרבש"צ המיתלוגי של העיר קובי הרוש החליט להתמודד למועצת העיר. האיש שרודף אחרי רקטות כבר יותר מ-20 שנים ושגבעת קובי, גבעת תצפית, קרויה על שמו בעיר, נכנס לפוליטיקה. "אני זוכר את הקאסם הראשון ב-17 באפריל 2001. רקטה התפוצצה בתוך העיר ומאז אני אחרי הרקטות", אמר הרוש לוואלה!.

קובי הרוש, הרבש"צ של שדרות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קובי הרוש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשנתיים האחרונות התמודד הרוש עם מחלה קשה, אך המשיך לשמש כרבש"צ. גם כשעזב את התפקיד, הוא המשיך לעמוד על המשמר ועכשיו לאחר שהבריא, הוא רוצה להשפיע בתור חבר מועצה. "אני רוצה להיות מעורב ולהשפיע. אני אעשה כמיטב יכולתי לשפר את מה שצריך וכמובן שאעסוק גם במצב הביטחוני בעיר ובעוטף ואתרום מניסיוני".

קובי הרוש, הרבש"צ של שדרות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קובי הרוש, הרבש"צ של שדרות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשנים האחרונות מעביר קובי הרצאות וסדנאות על גבעת קובי לתיירים מחו"ל ובארץ. הוא מספר על השנים הקשות של העיר ועל החוסן של התושבים. "שדרות היא הבית שלי, המקום שעליו אני נלחם כבר שנים ארוכות. אם אבחר, אעשה זאת ממועצת העיר", סיכם הרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully