וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 30 מחורה נמצא עם סימני אלימות, מותו נקבע בביה"ח

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 22:08

הגבר הובא לחבירה עם צוותי מד"א במחלף חורה כשהוא סובל מחבלות, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. חובשים העניקו לו טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות. כוחות משטרה של תחנת עיירות הגיעו למקום והחלו לבצע פעולות חקירה. על פי החשד, מדובר בסכסוך בין חמולות

בווידאו: ארבעה חשודים נעצרו בחשד למעורבות ברצח ביאן עבאס בכפר כנא/דוברות משטרת ישראל

גבר כבן 30 מהנגב נפצע הערב (שני) באורח אנוש, ככל הנראה באירוע אלימות, ומאוחר יותר מת מפצעיו. הוא הובא לחבירה עם צוותי מד"א במחלף חורה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה תוך פעולות החייאה, עם חבלות. מותו נקבע בבית החולים. הנרצח הוא תושב הפזורה ליד חורה, ועל פי החשד מדובר בסכסוך בין חמולות.

חובש רפואת חירום במד"א עטייה אזברגה סיפר: "העבירו אלינו את הפצוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה".

כוחות משטרה של תחנת עיירות הגיעו למקום והחלו לבצע פעולות חקירה במקביל למאמצים לאיתור חשודים מעורבים.

גסאן שמסיה, תושב עכו, נרצח בדובאי, 24 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גסאן שמסייה שנדקר למוות בדובאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות ההודעה על מותו של הצעיר מחורה, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 84 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 77 אזרחים ושבעה שאינם אזרחים. בתקופה המקבילה אשתקד היו 32 קורבנות.

ביום רביעי שעבר נדקר ישראלי בן 32, גסאן שמסייה, למוות בדובאי. הנרצח, תושב עכו העתיקה שהתגורר גם בג'דיידה מכר, מוכר למשטרה ועל פי החשד, הוא נדקר על רקע סכסוך ארוך ימים בין ארגונים עברייניים שפועלים מעכו וסביבתה. רק לפני כחודש סיכלה ימ"ר חוף בעכו חיסול נוסף של תושב העיר המשויך לאותו ארגון שעל פי החשד שמסיה היה מזוהה איתו, וכעת נראה שהסכסוך זלג לחו"ל.

ביום שלישי בשבוע שעבר נורה למוות גבר בשנות ה-60 לחייו ברחוב הדר ברמלה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי ומבצעת סריקות אחר היורה. מותו של הגבר שנורה נקבע על ידי גורמי רפואה במקום ולפי שעה נסיבות המקרה טרם התבררו.

ד"ר פחרי דרבאשי, רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בגבר ללא דופק ונשימה כתוצאה מירי. לאחר בדיקה רפואית קצרה למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully