וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב שנכלא בגין טלטול בנו הראשון ב-2012 - מואשם כיום ברצח בנו השני

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 15:15

לפני עשור, סטרלינג קמינגס מקרוליינה הצפונית בארה"ב, טלטל את בנו בן שלושת השבועות וגרם לו לשיתוק מוחי ועוורון. מוקדם יותר החודש, קמינגס בן ה-33 נעצר שוב בגין רצח מדרגה ראשונה של בנו השני בן שלושה חודשים

אב מקרוליינה הצפונית נעצר ב-2012 בגין התעללות בילדים לאחר שטילטל את בנו בן שלושת השבועות. שנה לאחר מכן, נגזרו עליו 45 ימי מאסר. בנו התינוק נותר עם מגבלה רפואית ובסופו של דבר הועבר למשפחת אומנה ואף אומץ, על פי ערוץ WFMY.

עשר שנים לאחר מכן, ב-22 במאי, סטרלינג קמינגס נעצר שוב והואשם ברצח מדרגה ראשונה והתעללות בילדים בקשר למוות של בנו השני.

על פי מסמכי בית המשפט שהשיג ערוץ WFMY, קמינגס בן ה-33 שמר על בנו השני במאי 2021, משום שאם התינוק בן השלושה חודשים נאלצה לצאת מהבית. כששבה, ראתה האם שהתינוק אינו נושם והתקשרה למוקד החירום.

התינוק הובהל לבית חולים, שם נקבע מותו. במסמכים נכתב, על פי הדיווח, כי הוא סבל מדימום זגוגי ובדיקת ה-MRI שלו הראתה ממצאים לא נורמליים.

במהלך החקירה, משטרת העיר גרינסבורו טענה כי קמינגס נתן הצהרות לא עקביות לשוטרים, מה שגרם להם לחשוד שהתינוק מת בנסיבות חשודות, על פי דיווח העיתון "גרינסבורו ניוז אנד רקורד". הרשויות פסקו לאחר מכן כי מותו של התינוק נחשב הריגה. האם לא מואשמת בדבר.

רשויות גרינסבורו אמרו כי היו מודעים להיסטוריית ההתעללות של קמינגס, כולל התקרית ב-2012 בה הואשם בטלטול תינוקו, שכתוצאה מכך נותר עיוור וסובל משיתוק מוחי, על פי WFMY.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully